Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «نوربخش عسگری» شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران خمین افزود: ۲۵ طرح فرهنگی، ورزشی، آب و فاضلاب، کشاورزی ،حمل و نقل و شماری واحد تولیدی در سفر به این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مجتمع ورزشی کارگران در خمین سال‌ها بدون استفاده رها شده و در بازدیدهای انجام شده تصمیماتی پس از مذاکره با وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی به منظور تسهیل در رفع مشکلات این مجتمع گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی اظهار داشت: استخر سرپوشیده خمین در اولویت طرح‌های ورزشی این شهرستان است و انتظار می‌رود در اسرع وقت در اختیار شهروندان قرار گیرد.

عسگری با اشاره به احداث کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمین در منطقه پرجمعیت این شهرستان،گفت: پیش بینی می شود این مرکز فرهنگی تا دهه فجر سال جاری بهره‌برداری شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی ادامه داد: تنها مرکز تحقیقات لوبیای کشور در خمین فعال است و بخشی از مشکلات این مرکز با هماهنگی دستگاه ملی پیگیری می شود.

عسگری تصریح کرد: آب مورد نیاز مجتمع گلخانه‌ای خمین با برگزاری نشست‌هایی در مرکز استان پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حرکت خوبی با مشارکت بخش خصوصی به منظور توسعه زادگاه امام راحل آغاز شده، افزود: با تامین زیرساخت‌ها انتظار می‌رود اشتغال و تولید ثروت در این خطه افزایش پیدا کند.

عسگری با اشاره به بازدید از برخی طرح‌های میراث فرهنگی در خمین، گفت: مشکلات سرمایه گذاران در این حوزه بررسی و پیگیری می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی بیان کرد: توافقاتی به منظور تخصیص اعتبار برای طرح‌های نیمه‌تمام در خمین انجام شد و انتظار می‌رود طرح های راکد این شهرستان فعال شوند.

فرماندار خمین نیز گفت: طرح‌های نیمه کاره این شهرستان مورد بازدید قرار گرفت و مشکلات و میزان اعتبارات مورد نیاز نیز فهرست‌بندی شد.

«حمید کمانکش» با اشاره به بازدید از محور خمین به شازند، ادامه داد: رفع موانع این محور توسط فرمانداری شهرستان و اعتبارات مورد نیاز از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان پیگیری می شود.

خمین از توابع استان مرکزی و دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است.

این شهرستان دارای بخشهای مرکزی و کمره ، هفت دهستان، ۹۳ روستا در بخش مرکزی و ۵۲ روستا در بخش کمره است.

برچسب‌ها استان مرکزی خمین طرح های عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی خمین طرح های عمرانی استان مرکزی خمین طرح های عمرانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیگیری می شود استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم

تین نیوز

 رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه وتجهیز منابع اداره کل راه و شهرسازی استان قم از اختصاص بیش از ۲۰۰۰ میلیارد ریال منابع مالی برای اجرای پروژه های عمرانی این اداره کل طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا باقری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای تخصیص داده شده به پروژه های بهسازی محور قم-نیزار، احداث قم-کهک، بهسازی جاده قم-آوه بالغ بر ۱۴۰۴ میلیارد ریال بوده است.

باقری افزود: در سال گذشته ۱۳ کیلومتر از ۲۶ کیلومتر طرح احداث محور قم ـ کهک به همراه تقاطع غیر همسطح ورجان با اعتباری بالغ بر ۳۸۰۰ میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسیده است

وی تصریح کرد: در این پروژه بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران پرداخت نشده است و برای احداث ۱۳ کیلومتر باقی مانده و چند دستگاه پل و تقاطع حدود ۷۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.

باقری توضیح داد: عملیات بهسازی ۸ کیلومتر از محور قم ـ نیزار با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد در حال اجراست و قرارداد بهسازی ۹ کیلومتر از محور قم ـ آوه با اعتبار مورد نیاز حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال منعقد شده و در انجام است.

وی افزود: برای اجرا و تکمیل ۳ باب مدرسه و یک باب کلانتری و ساماندهی منازل اطراف امامزاده موسی مبرقع (ع) واقع در بافت فرسوده و سکونت گاه غیر رسمی و همچنین تهیه طرح جامع شهر قم از محل ردیف های متمرکز وزارت راه و شهرسازی بیش از ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده و دو باب مدرسه شیخ آباد و ثامن الحجج با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در مرحله تکمیل و اتمام پروژه است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • ۴۷ هزار و ۶۸۶ تن محصولات دامی در خمین تولید شد
  • بهره‌مندی نیمی از مردم خمین از استخر؛ در صورت افتتاح!
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • تکمیل طرح های راهداری مرکزی نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد