Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@12:37:29 GMT

مثبت شدن تست دوپینگ یک والیبالیست

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۴۵۱۷

مثبت شدن تست دوپینگ یک والیبالیست

تست اولیه دوپینگ یکی از بازیکنان والیبال ایران مثبت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در حالی که فضای عمومی رشته والیبال طی روزهای اخیر به واسطه برگزاری رقابت‌های باشگاه‌های آسیا در تهران و قهرمانی پیکان در این تورنمنت به شرایط خوبی رسیده بود، خبر دوپینگ یک والیبالیست این فضای خوب را تا حدی از بین برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر می‌رسد یکی از والیبالیست‌های سرشناس کشورمان که سابقه حضور در تیم ملی طی سال‌های گذشته را نیز داشته است، تست دوپینگش در نمونه‌گیری A مثبت شده است و فعلاً اجازه فعالیت در این رشته را ندارد.

دکتر فرزاد شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در این باره اظهار داشت: زمانی که تست A مثبت می‌شود، فقط و فقط فدراسیون و ورزشکار از این موضوع مطلع می‌شوند. اگر ورزشکار درخواست نمونه B داشته باشد، این کار انجام می‌شود و پس از آن قطعیت و یا عدم قطعیت در دوپینگ اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: تا زمانی که جواب تست B نیاید، نمی‌توان درباره دوپینگ با قطعیت صحبت کرد. باید این را در نظر بگیریم که ممکن است جواب نمونه‌گیری دوم منفی باشد و در این صورت است که ورزشکار تبرئه خواهد شد. به همین دلیل هم در این مقطع هیچ صحبتی از دوپینگی بودن ورزشکار به میان نمی‌آید.

شارکی عنوان کرد: اگر درخواست نمونه‌گیری B ارائه شود، رسیدن به جواب آن 3 تا 4 هفته طول می‌کشد.

تقدیر کنفدراسیون والیبال آسیا از داورزنی + عکس

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوپینگ والیبال دوپینگ والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اردوی تیم تپانچه جوانان و نوجوانان در سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۲ ورزشکار

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه جوانان و نوجوانان در سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۲ ورزشکار از فردا (یکشنبه)، ۲۶ فروردین ماه در تهران آغاز می‌شود و تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه دارد.   علی کلاتی، سرمربی تیم ملی تپانچه جوانان و نوجوانان کشورمان زینب و فاطمه شکاری از اصفهان، عسل سادات سجادیه از اصفهان، فاطمه سادات حسینی از قم، آیلین قلی زاده از سیستان و بلوچستان و دنیا ارشدنیا از آذربایجان غربی در بخش دختران و شایان تمدن از اصفهان، محمدحسین کیا از گلستان، داود افشاری از خوزستان، مسیح مهتاب‌پور از اصفهان، حسین گوهری از تهران و محمدمهدی چوبین از قم در بخش پسران را به اردو دعوت کرده است.

دیگر خبرها

  • روشن شدن مشعل المپیک 2024 توسط شناگر فرانسوی
  • روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ توسط شناگر فرانسوی
  • رکورد ۳۸ساله پرتاب دیسک جهان، شکست
  • اعزام ۱۲ پارادوومیدانی‌کار به مسابقات قهرمانی جهان
  • دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی
  • عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان به ورزشکار چهارمحالی رسید
  • حضور ۵ والیبالیست تبریزی در اردوی تیم ملی
  • ورزشکار چهارمحال و بختیاری بهترین بازیکن لیگ بسکتبال آلمان
  • از یاد رفته‌ترین والیبالیست ایران مورد توجه پائز!
  • نخستین اردوی تیم تپانچه جوانان و نوجوانان در سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۲ ورزشکار