Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:49:16 GMT

یک کشته بر اثر تیراندازی در متروی نیویورک

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۴۸۹۲

یک کشته بر اثر تیراندازی در متروی نیویورک

بر اثر وقوع تیراندازی در متروی نیویورک، دستکم یک نفر کشته شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، روز گذشته فردی ناشناس به سمت یکی از مسافران متروی نیویورک، شلیک کرد و او را کشت.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، پلیس اعلام کرد این تیراندازی در حالی صورت گرفت که قطار در مسیر خود در حال حرکت بود و زمانی از روز به وقوع پیوست که مسافران زیادی برای برگزاری مراسم عبادت روزهای یکشنبه، به سمت کلیساها می رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس با اشاره به اینکه به نظر می رسد تیراندازی بی دلیل بوده باشد، اظهار داشت ضارب پس از تیراندازی به سمت مقتول 48 ساله و هنگام توقف قطار در ایستگاه منهتن، پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات پلیس درباره این حادثه و کشف هویت فرد مهاجم و تلاش برای دستگیری او آغاز شده است.

این در حالی است که ماه گذشته نیز فرد مهاجمی با شلیک گلوله های پی در پی در نزدیکی ایستگاه متروی بروکلین باعث زخمی شدن دستکم 10 نفر شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس

فرماندهی انتظامی بندرعباس درباره فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در منطقه جمال احمد بندرعباس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فیلم| یورش وحشیانه پلیس به محل تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نیویورک
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک