Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:50:04 GMT

نان به صورت کیلویی فروخته می شود؟

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۵۳۲۹

نان به صورت کیلویی فروخته می شود؟

حسین مهرنوش گفت: در حال حاضر برای فروش نان به صورت کیلویی برنامه‌ای نداریم.

او گفت: اکنون قیمت هر قرص نان تافتون با وزن ۴۲۰ گرم هزار و ۳۰۰ تومان، نان روغنی ۴۰۰ گرمی هزار و ۹۰۰ تومان، نان دوار با وزن ۴۲۰ گرم ۹۰۰ تومان، نان سنگگ با وزن ۵۰۰ گرم دو هزار و ۵۰۰ تومان و نان بربری با وزن ۴۲۰ گرم هزار و ۵۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

قیمت نان سنتی در هرمزگان افزایش نمی‌یابد

بازرسان تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی هرمزگان نیز روز گذشته در قالب گشت مشترک از نانوایی‌های شهرستان بندرعباس بازدید کردند.

مرتضی ممیزی سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: در این بازدید برای دو نانوایی به دلیل نداشتن کارت بهداشت و پروانه کسب، پرونده تخلف بهداشتی تشکیل شد.

او گفت: تخلف گران فروشی در هیچ کدام از نانوایی‌ها مشاهده نشد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتحادیه نانوایان قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

به گزارش تسنیم، با برگزاری بیستمین حراج حضوری شمش طلای مرکز مبادله ایران، حجم معاملات این تالار طی ۳ ماه از مرز ۲,۷ تن گذشت. حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

امروز چهارم اردیبهشت ماه بیستمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران با خرید ۸۰ کیلوگرم شمش از سوی صنعتگران طلا به پایان رسید. طی دوره حراج بیستم، ۱۹۳ کیلوگرم شمش طلا ویژه رفع تعهد ارزی صادرکنندگان عرضه شد که در دو بخش عمده و خرد مجموعا ۸۰ کیلو گرم شمش توسط حاضرین خریداری شد.

در این روز، ارزش ریالی هر شمش طلا با عیار ۹۹۵ در هزار، به طور میانگین ۴ میلیارد و ۶۵۷ میلیون تومان بود.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج؛ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • کاسبی کپسولی
  • بازرسی از نانوایی های سمنان
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • اگر سر نترس دارید این کسب و کار پرسود است
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • پخت نان کامل به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها
  • معامله انجام شد؛ سرخابی‌ها فروخته شدند