Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@21:23:32 GMT

حکم قصاص قاتل محیط‌بانان زنجان اجرا شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۵۳۳۰

حکم قصاص قاتل محیط‌بانان زنجان اجرا شد

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی  گفت: حکم قاتل دو محیط‌بان زنجانی که در هنگام تعقیب و گریز با شکارچیان با تیر جنگی آن‌ها به شهادت رسیدند اجرا شد.

او می گوید: در پی به شهادت رسیدن دو نفر از محیط‌بانان در حین انجام مأموریت در زنجان توسط افراد ناشناس، برای پیگیری بررسی موضوع و بازداشت مرتکبان دستورات فوری صادر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: در همین راستا نظر به حساسیت و آثار روانی و اجتماعی موضوع بر مردم، پرونده مذکور در کم‌ترین زمان ممکن رسیدگی و حکم نهایی صادر و پس از تایید در دیوان عالی کشور صبح امروز (دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱) در محل زندان مرکزی زنجان اجرا شد.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضایی استان در راستای اجرای عدالت و احکام اسلامی با جدیت و بر اساس قانون به وظیفه خود عمل خواهد کرد و نمونه بارز این امر اجرای همین حکم بود که با پیگیری‌های انجام شده توانستیم پرونده با فوریت رسیدگی و حکم اجرا شود.

 ۱۶ فروردین ماه پارسال ۲ تن از محیط بانان زنجانی بر اثر درگیری با شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده فیله خاصه در شمالغرب استان زنجان به شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حکم اعدام اعدام قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان انواع سیگار خارجی را در آزادراه زنجان – قزوین از یک وانت کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی گفت: پرونده قاچاق انواع سیگار خارجی به ارزش چهار میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

مظفری افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای دخانی کشف شده، متهم را به پرداخت چهار میلیارد و ۱۲۵ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالای کشف شده محکوم کرد.

وی اضافه کرد: با قطعیت یافتن حکم در شعبه تجدید نظر و پیگیری شعبه اجرای احکام، جریمه تعیین شده وصول و پرونده مختومه شد.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان زنجان از تسریع در رسیدگی به پرونده های تخلف گرانفروشی در سطح استان خبر داد و گفت: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و در استان زنجان ۷.۵ روز است.

وی، علت طولانی شدن روند بررسی برخی پرونده‌ها را زمان‌بر بودن تحقیقات مربوط به نوع تخلف و استعلامات انجام گرفته ذکر کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود، گفت: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • ۲۳ طرح آبرسانی در شهرستان ایجرود اجرا شد
  • اجرای ۲۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ایجرود
  • قاتل محکوم به قصاص: فردی را کشتم که با همسرم رابطه داشت/۱۰بار دیگر هم زنده می شد او را می کشتم