Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس این گزارش ؛ مراسم افتتاحیه دفتر خیریه گلستان علی (ع) در تهران در مجتمع اطلس مال،  با حضور جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی ،معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید  و امور ایثارگران، خانواده شهید گرانقدر زنده دل، دکتر علیرضا احمدیان دبیراجرایی فراکیسیون کارآفرینی مجلس شورای اسلامی، علیرضا بابالو مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه توسعه کسب و کار کمیسیون ملی یونسکو ایران و جمعی از خیرین، کارآفرینان و ورزشکاران و هنرمندان  محبوب سینما و تلویزیون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیریه گلستان علی (ع)، با ۱۲ مجموعه فعال، شامل ۹ مرکز نگهداری کودکان ۳ سال تا دوران دانشجویی ، ۲ مهد کودک و یک مرکز آموزشی، امروز به عنوان بزرگترین موسسه هیات امنایی نگهداری از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در کشور می باشد. این موسسه در سال ۱۳۸۴ و با مجوز رسمی از سازمان بهزیستی کشور تاسیس شده است و مهمترین اهداف آن ایجاد آرامش ، رفاه ، امنیت، نگهداری و آموزش این کودکان و همچنین توسعه و ایجاد سیستم های حمایتی و بهبود زندگی کودکان در قالب طرح سلامت اجتماعی در حوزه پیشگیری می باشدو اکنون پس از پانزده سال فعالیت به همت خیّر عالی مقام و عضو هیات امنای موسسه خیریه گلستان علی (ع)،  آقای دکتر حاج علی لک خسروی، ۲ باب دفتر اداری در تهران با نام و یاد شهید والامقام یدالله زنده دل به موسسه گلستان علی(ع)اهدا شد.

در شروع مراسمی که برای افتتاح این دفاتر برگزار شد ،سید حمید رضازاده بنیان گذار و مدیر عامل موسسه خیریه گلستان علی (ع) و ریس هیت مدیره شبکه ‌هماهنگی مراکز غیر انتفاعی شبه خانواده خراسان رضوی،گزارشی از  فعالیت موسسه از بدو تاسیس تاکنون داد و  ضمن تقدیر از همراهی همیشگی موسسه و  خیّر گرانقدر آقای دکتر علی لک خسروی گفت: از حدود ۱۰ سال قبل با همراهی جناب آقای لک خسروی پروژه جدیدی به نام دهکده گلستان علی (ع ) به عنوان اولین و بزرگترین مرکز کشف و استعداد یابی کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی را در زمینی به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۳۷۰۰۰ متر مربع، در چند فاز شروع کردیم و اکنون خوشحالیم با همراهی ایشان و دیگر خیّرین گرامی فاز های مختلف پروژه در حال بهره برداری است و امید است با همت والای همه عزیزان به زودی شاهد افتتاح این پروژه فاخر ملی باشیم.

در ادامه مراسم جناب آقای دکتر زنده دل، برادر شهید والامقام یدالله زنده دل ؛ به نمایندگی از جناب دکتر حاج علی لک خسروی، ضمن ارائه  شرح مختصری از زندگی نامه ایشان  و گزارش فعالیت های انجام شده ، پیام ایشان برای افتتاح دفاتر گلستان علی (ع) را  قرائت کرد.

همچنین  حاج محمدرضا طالقانی رییس اسبق فدراسیون کشتی و  از سفرای نیکوکاری خیریه گلستان علی (ع)،به نمایندگی از پیشکسوتان ورزشی حاضر در مراسم ضمن تقدیر از مدیران موسسه و فعالیت های انجام شده در طول این سال ها، پیرامون پروژه ملی دهکده گلستان علی صحبت کرد.

گفتنی است؛  این مراسم باهمت و برنامه ریزی گروه تجاری کاسپین مُد( بزرگترین دارنده فروشگاههای تولید و عرضه پوشاک در کشور) برگزار شد و جناب آقای مجید لک ، مدیر عامل کاسپین مد در این مراسم گفت: ماموریت ما در گروه کاسپین مد ایجاد یک رابطه موثر با مشتریان و ارائه و عرضه محصولات جالب و متناسب برای تمام سنین و سلیقه هااست.

این کارآفرین بزرگ ملی ادامه داد : این گروه از بدو تاسیس در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود در کارهای خیر پیشقدم بوده است و اکنون نیز اعلام می دارد که آماده است تا پوشاک مورد نیاز فرزندان موسسه خیریه گلستان علی (ع) را همه ساله و در تمام سنین تامین و به این موسسه اهدا کند.

منبع: فارس

کلیدواژه: افتتاح خیریه علی تهران خیریه گلستان علی جناب آقای آقای دکتر زنده دل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر دفتر اطلاع‌رسانی غزه: احتمالا ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی مجتمع الناصر باشند

اسماعیل الثوابته، مدیر کل دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه گفت: «رژیم اشغالگر گوری را در داخل دیوار‌های مجتمع پزشکی الناصر برای مخفی کردن جنایت‌های خود ایجاد کرده بود. ما پیش‌بینی می‌کنیم که حدود ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی در داخل مجتمع الناصر باشند.»

وی در مصاحبه با الجزیره گفت: «ما ۲ گور جمعی را در مجتمع پزشکی الناصر کشف کردیم و پیش‌بینی می‌کنیم که گور‌های بیشتری وجود داشته باشند. رژیم اشغالگر ده‌ها تن از آوارگان، مجروحان، بیماران و کادر پزشکی را اعدام کرده است. سرنوشت ده‌ها تن از کسانی که در مجتمع پزشکی الناصر بودند، همچنان مبهم است.»

اسماعیل الثوابته افزود: «ما خواهان تحقیقات بین‌المللی برای بررسی دلایل تجزیه پیکر برخی از شهدا هستیم. ما اجسادی بدون سر و بدون پوست را در مجتمع پزشکی الناصر یافتیم و اعضای بدن برخی از اجساد به سرقت رفته بود.»

پیش از این خبرنگار الجزیره اعلام کرد نیرو‌های دفاع مدنی فلسطین در داخل مجتمعی در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه یک گور دسته‌جمعی را کشف کرده و اجساد ۵۰ شهیدی را که اشغالگران آنها را با هم دفن کرده بودند، بیرون آوردند.

سخنگوی دفاع مدنی در غزه نیز گفت: «بیش از ۱۵۰ شهید و حدود ۵۰۰ مفقود در کشتار خان یونس پس از عقب‌نشینی اشغالگران پیدا شدند. بسیاری از مردم نوار غزه ناپدید شده‌اند و نمی‌دانیم بازداشت شده‌اند یا در زیر زمین دفن شده‌اند.»

سخنگوی دفاع مدنی غزه با تاکید بر اینکه آنچه در غزه روی می‌دهد، پاکسازی نژادی است، گفت: «تعدادی از شهدا قبل از اینکه کشته شوند توسط اشغالگران عریان شدند. پیکر بسیاری از شهدا تحت بند مجهول‌الهویه ثبت شده است. برخی از آنها از شمال غزه آمده بودند. تاریخ بشریت چیزی را که در غزه روی می‌دهد به خود ندیده و سلاح‌های استفاده شده قبلا استفاده نشده بود.»

وی افزود: «۲۰۰۰ فلسطینی بعد از عقب‌نشینی اسرائیل از مناطق مختلف غزه ناپدید شده‌اند. اشغالگران به صورت برنامه‌ریزی شده و سیستماتیک اقدام به ربودن ساکنان غزه کرده‌اند. اشغالگران ده‌ها جسد را قبل از عقب‌نشینی از هر منطقه‌ای دفن کرده‌اند. برخی اجساد تبدیل به خاکستر شده‌اند و سازمان‌های بین‌المللی باید نوع سلاح استفاده شده را بررسی کنند.»

از سوی دیگر وزارت بهداشت غزه اعلام کرد تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ به ۳۴ هزار و ۹۷ شهید و ۷۶ هزار و ۹۸۰ مجروح رسیده است. رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت پنج قتل‌عام در نوار غزه مرتکب شد که ۴۸ شهید و ۷۹ زخمی بر جای گذاشته است.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند
  • نقش دکتر داودی در پایه ریزی اقتصاد اسلامی
  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • مدیر دفتر اطلاع‌رسانی غزه: احتمالا ۷۰۰ شهید در گور‌های جمعی مجتمع الناصر باشند
  • پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند آغاز به کار کردند
  • آغاز فعالیت پزشکان موسسه محکم از امروز در بیرجند