Web Analytics Made Easy - Statcounter

میز تاریخ طرفداری در یادبود اسطوره فقید آبی ها

یازده سال از فقدان ناصر حجازی، دروازه بان خوشفکر و باهوش تاریخ فوتبال کشورمان گذشته است.

به گزارش طرفداری، ناصر حجازی در روز دوم خرداد ماه سال 1390 در حالی که تنها 61 سال و شش ماه داشت، به علت بیماری سرطان جامعه فوتبال را تنها گذاشت و به آغوش سرد خاک رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر حجازی از دروازه بان های بزرگ تاریخ فوتبال ملی بود که در انتخابات رسانه طرفداری از کارشناسان فوتبال کشور عنوان بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران را از احمدرضا عابدزاده ربود و بالاتر از عابدزاده، بیرانوند، منصور رشیدی، عزیز اصلی و... بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال کشورمان اعلام شد.

حجازی در باشگاه های نادر، شهباز (شاهین تهران) و تاج سابق و استقلال بعد از انقلاب بازی کرد و در این مدت 10 سال تمام برای تیم ملی بازی کرد و در اوج فوتبالش زمانی که به 31 سال هم نرسیده بود، در حالی که می توانست حداقل 5 سال دیگر برای تیم ملی فوتبال بازی کند، آخرین بازی ملی فوتبال خود را برگزار کرد.

در این ویدئو ضمن توضیحاتی بیشتر درباره ناصر حجازی و زندگی ورزشی او، به روز وداع تلخ ناصر حجازی در ورزشگاه آزادی خواهیم پرداخت و صحنه هایی از یکی از بهترین روزهایش در اردیبهشت ماه سال 1351 را با هم مرور می کنیم.

برای ناصر حجازی فقید آرزومند غفران الهی هستیم و امیدواریم در آینده هم مثل امروز، ناصر حجازی در ذهن آیندگان فوتبال ایران به همین نیکی باقی بماند.

اخبار داغ 

اتهام جادوگری به سرمربی مس کرمان / فیلم گل دوم مهدی طارمی به توندلا (پورتو 3-1 توندلا) هواداران رئال مادرید خواهان بازگشت کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ و رهبری هواداران میلان پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تاریخ فوتبال ناصر حجازی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوساسونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و فرصت نزدیک شدن به حریف را از دست بدهد. 

آندره آلمیدا تک گل والنسیا و این بازی را در دقیقه 18 به ثمر رساند و پس از آن بود که تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر ناکام ماند ولی اوساسونا این فرصت را داشت که بتواند در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده بازی را از روی پنالتی که توسط داور اعلام شده بود به تساوی بکشاند. 

بودیمیر به عنوان پنالتی‌زن تیمش پشت این ضربه قرار گرفت و حرکتی انجام داد که تعجب بسیاری را به دنبال داشت و واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را هم به همراه داشت. او قصد داشت دروازه‌بان حریف را گول بزند اما همین تصمیمش باعث اشتباه خودش در زدن ضربه شد. 

قدرت این ضربه به حدی کم بود که دروازه‌بان والنسیا توانست به راحتی آن را در حالی که حتی به خط دروازه هم نرسیده بود در اختیار بگیرد و خیالش از بابت پیروزی تیمش در این بازی راحت شود.

دیگر خبرها

  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • ماریو گومز: نویر به اندازه مسی در تاریخ فوتبال اهمیت دارد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • پایان اختلافات سرمربی و سرپرست استقلال
  • بدترین پنالتی تاریخ: توپ به خط نمی‌رسید! (عکس)
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟