Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از مقامات این رژیم به «موفقیت ایران در ایجاد توانمندی‌های راهبردی در سوریه و قرار دادن موشک‌های نقطه زن در اراضی این کشور به رغم تلاش‌های رژیم صهیونیستی» اذعان کردند.

در همین زمینه برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران در هشتم ماه مه (هجده اردیبهشت) اعلام کردند: «ائتلاف ایران و سوریه باقی خواهد ماند و حتی قوی‌تر خواهد شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه «زمان اسرائیل» در گزارشی با اشاره به اینکه «تهران در ماه‌های گذشته به گونه‌ای شجاع‌تر شده که قبلا نبوده است» نوشت: «ایران و حزب الله تلاش می‌کنند و در کسب راه حل‌های خلاقانه برای دور زدن چالش‌ها موفق می‌شوند».

در این گزارش آمده است: «پایبندی و وفاداری بشار اسد رئیس جمهور سوریه (به ایران) طی سال‌های گذشته درپی حملات اسرائیلی‌ها نه تنها کاهش نیافته بلکه بیشتر شده است».

در این گزارش به افزایش فعالیت سامانه دفاعی در برابر موشک‌های سوری خصوصا موشک‌های SA-۵ که تهدیدی علیه اسرائیل به شمار می‌رود و پیشتر به مناطق مختلفی در اراضی اشغالی اصابت کرده اشاره شده است.

به گزارش پایگاه زمان اسرائیل، «بسیاری از کشور‌ها از جمله کشور‌های حوزه خلیج (فارس) آماده بازگرداندن بشار اسد به آغوش ملت‌های عربی هستند و این باعث تقویت مشروعیت بشار اسد خواهد شد که ممکن است چالشی علیه فعالیت آتی اسرائیل در سوریه باشد».

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی تحولات سوریه موشک نقطه زن بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۵۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار معاون فرماندهی کل قوا به اسرائیل: توانمندی‌هایی داریم که اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم

آفتاب‌‌نیوز :

معاون دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا می‌گوید: در عملیات تنبیهی علیه اسرائیل دنبال کشته گرفتن نبودیم.

بخش‌هایی از اظهارات وی به شرح زیر است:

آنچه در عملیات وعدۀ صادق اتفاق افتاد، اقدامی مشروع عقلانی و اخلاقی بود.

پس از حملۀ رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق ما به مجامع به بین‌المللی شکایت کردیم، اما افرادی که باید این اقدام را محکوم می‌کردند نه تنها این کار را انجام ندادند بلکه همکاری‌هایی را هم با این اقدام نشان دادند.

ما در شرایطی قرار داشتیم که رژیم صهیونیستی خود را با مانعی برای ادامۀ اقداماتش مشاهده نمی‌کرد و احتمال تکرار این جنایت وجود داشت. به همین دلیل برای متوقف‌کردن روند ترور و جنایت از یک سو و تنبیه متجاوز از سوی دیگر این عملیات طراحی شد.

اگر صهیونیست‌ها می‌توانستند ۵ پیکر زن و کودک در این عملیات در اختیار داشته باشند، حتماً به‌دنبال فضاسازی علیه ما بودند لذا اقدامی که انجام گرفت برای گرفتن تلفات از دشمن نبود.

موشک هایپرسونیک را ما چند ماه پیش رونمایی کردیم، اما واقعیت این است که چند سال پیش به این فناوری رسیده‌ایم.

در عرصه‌های دیگر توانمندی‌هایی داریم که زمان رونمایی از آن‌ها فرانرسیده، اما اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم؛ چون آمادۀ استفاده است.

 به محضِ اینکه صهیونیست‌ها علیه خاک ایران خطایی کنند، پاسخ ما شروع خواهد شد.

ما هیچ محدودیتی نداریم و صهیونیست‌ها با انواعِ جدیدی از تسلیحات مواجه خواهند شد. تاکتیک ما این‌بار متفاوت خواهد بود.

کتمان‌درمانی را انگلیسی‌ها به صهیونیست‌ها یاد داده‌اند.

برای همین است که صهیونیست‌ها مدعی هستند ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپاد را رهگیری کرده‌اند. ترامپ هم بعد از حملۀ ایران به عین‌الاسد گفت خسارت مختصر بوده و چند نفر ضربۀ مغزی شده‌اند. صهیونیست‌ها همین الگو را با روش دیگری دنبال می‌کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • چرا نمایش طنز حمله رژیم صهیونیستی به ایران، به روی صحنه رفت؟
  • روایت چتم‌هاوس از موفقیت راهبردی ایران در حمله به اسرائیل
  • پاسخ ایران به اسراییل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • پاسخ ایران به اسرائیل موفقیت راهبردی بزرگ بود
  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی اصابت کرد
  • اذعان رسانه صهیونیستی: موشک‌های ایران به تاسیسات هسته ای و نظامی اصابت کرد
  • روایت رسانه‌های اسرائیلی از پنهان‌کاری ارتش صهیونیستی درباره موفقیت‌های عملیات «وعده صادق»
  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • هشدار معاون فرماندهی کل قوا به اسرائیل: توانمندی‌هایی داریم که اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم