Web Analytics Made Easy - Statcounter

فینال جوکر فصل ۶ قسمت ۵ به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی و اجرای سیامک انصاری که پرمخاطب ترین سریال این روزها هست و مخاطبین بسیار زیادی دارد. پنج فصل اول به اتمام رسید. و الان جوکر فصل ۶ قسمت ۵ فینال و نفرات برتر فصول گذشته در دو فصل پنج قسمتی با یکدیگر رقابت می کنند که قهرمان و برنده مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که در ادامه می توانید به دانلود جوکر فصل ششم قسمت آخر و پنجم فینال بپردازید.

برای دانلود قانونی جوکر فصل ۶ قسمت ۵ روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید:

« دانلود جوکر فصل ۶ ششم قسمت ۵ پنجم فینال » بازیگران فینال جوکر فصل ششم قسمت پنجم

فصل‌های ششم و هفتم جوکر با ترکیبی از مهمانان پنج فصل گذشته که دیگران را بیشتر خندانده‌اند یا خودشان کمتر خندیده‌اند برگزار شده‌اند. هر کدام از این دو فصل ویژه، در پنج قسمت منتشر خواهند شد.

هومن حاجی‌عبداللهی محمدرضا علیمردانی بیژن بنفشه‌خواه یوسف تیموری شهرام قائدی عباس جمشیدی ایمان صفا سهیل مستجابیان رضا شفیعی‌جم

بیوگرافی عباس جمشیدی در جوکر فصل ۶ قسمت ۵

عباس جمشیدی فر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. فعالیت هنری خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر آغاز کرد. او با بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا به شهرت رسید. کارنامه هنری ایشان بدین شرح است: سریال ها: خوشنام / بچه مهندس ۴ / آخر خط / بچه مهندس ۳ / بچه مهندس ۱ و ۲ / شهرک جیم / آقا و خانم سنگی / بیدار باش / خانه اجاره ای / سه دونگ، سه دونگ / باغ شیشه ای / عید امسال / بزنگاه / پیامک از دیار باقی / روزگار خوش حبیب آقا / مهمان خارجی / مترسک / قصه های تهرانی / تله فیلم : شیپورچی / مجموعه های نمایش خانگی: جوکر (اختصاصی فیلیمو)/ شب های مافیا (اختصاصی فیلیمو) / زخم کاری (اختصاصی فیلیمو) / موچین / ریکاوری / موقعیت خطرناک یک شهروند / یاغی (اختصاصی فیلیمو) که لینک دانلود قسمت آخر فینال جوکر فصل ۶ قسمت ۵ بالا درج شده است.

آنالیز عملکرد عباس جمشیدی‌فر در مسابقه فینال جوکر چطور خنداند؟

یک حرکت جالب پیدا کرده بود و مدام انگشت‌هایش را بهم می‌چسباند و مقابل سهیل مستجابیان می‌گرفت و به هومن اشاره می‌کرد. سهیل که کلا خندیدن در کارش نیست با این اشاره تلاش می‌کرد خنده‌اش را نگه دارد. جمشیدی مدام برای خودش راه می‌رفت و از روش‌های نخندیدن می‌گفت. آخرسر هم که رفت سراغ جوکرتایم تا داستان «پیرمرد رفت به گردش» را با گذاشتن دیالوگ در دهقان بقیه اجرا کند که البته همان اول صدای زنگ قرمز درآمد و هنوز نفهمیده‌ایم کی کارت گرفته.

در قسمت دوم اگر دخالت‌های یوسف تیموری نبود خیلی راحت‌تر می‌توانستیم درباره جوکرتایمش قضاوت کنیم. تیموری عملا اجرایش را خراب کرد. گرچه کارت زرد گرفت اما باعث شد زمان جوکرتایم بالا برود و خسته کننده به نظر برسد و نهایتا جمشیدی‌فر موقعیتش را از دست بدهد.

مجال زیادی برای خنداندن نداشت. اوایل قسمت سوم با یک دوچرخه کوچک و منقاری روی دماغش به همراه دوتا مرغ پلاستیکی وارد جمع شد. خودش نزدیک بود از خنده بترکد و مدام لبهایش را گاز می‌گرفت.

چطور نخندید؟

دفعه پیش سرش را با آتل دست سپند امیرسلیمانی بسته بود که جلوی خنده‌اش را بگیرد و اینبار سراغ یک چسب بزرگ رفت و آن را چسباند دورتادور دهانش. البته که تذکر گرفت و مجبور شد بازش کند اما قیافه‌اش با آن چسب واقعا بامزه بود. نصف مدت مسابقه از دست یوسف تیموری فرار می‌کرد. تیموری می‌خواست با او سلفی بگیرد و او نمی‌گذاشت. وقتی هم که تیموری عکس سر عباس را روی تن کروکودیل نشانش داد بالاخره زد زیر خنده و اولین کارت زرد را گرفت.

در قسمت دوم از آنجایی که قرار بود دیگر دستش را جلوی دهانش نگیرد، لپ‌هایش را بهم نزدیک می‌کرد تا نخندد. البته در این قسمت در بیشتر مواقع از دست تیموری عصبی بود و کمتر به موقعیت خندیدن رسید.

در قسمت سوم از هر طرف هدف خنده بود. علیمردانی برایش با گیتار شعر عباس اومد تو کوچه دستشو کرد تو کوزه می‌خواند، تیموری می‌خواست به زور عکسی نشانش دهد و همزمان شفیعی‌جم هم برایش دکلمه می‌کرد. آنقدر خودش را نگه داشت که بالاخره سر بازی هوپ نتوانست تحمل کند و وقتی یوسف تیموری به جای هوپ، صدای عجیبی از خودش درآورد غش‌غش زد زیر خنده.

رئالیتی شو و مسابقه فینال جوکر فصل ۶ قسمت ۵

برنامه جوکر تازه ترین رئالیتی شو ایرانی است که بومی سازی شده یک برنامه خارجی با نام LOL توسط احسان علیخانی و فیلیمو هست. شرکت کنندگان جوکر باید بقیه را بخندانند اما خودشان نخندند و همین مسأله باعث خلق شدن کلی لحظات بامزه و خنده دار شده. اما جوکر آیا یک کپی خوب هست و یا پتانسیل های از دست رفته درونش هست؟ در این ویدیو به این مسأله میپردازیم. در واقع رئالیتی شو جوکر یک ایده جهانی را بومی‌سازی کرده و مخاطبین بسیاری زیادی را جذب کرده است.

رسانه حلال دانلود برای شما دانلود قسمت پنجم فینال جوکر فصل ششم را آماده کرده است. امیدوارم از تماشا و دانلود جوکر فصل ۶ قسمت ۵ رضایت داشته باشید.

کد خبر 1633900

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جوکر فصل ۶ قسمت ۵ دانلود جوکر فصل اختصاصی فیلیمو یوسف تیموری عباس جمشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوی شرق در سمرقند

  نورپردازی رنگارنگ مدرن امروزی جلوه این عناصر را جادوگرانه صد برابر می‌کند. مشتاقانه گوشی خود را درآورده و با کنجکاوی تمام دنبال زاویه‌ای با ثبات می‌گردم که حداکثر قابلیت ممکن را برای انتقال این فضای‌ سحرانگیز داشته باشد. بعد از گرفتن چند عکس همچون ارشمیدوسی که قانون تفاوت وزن در آب و بیرون آن را کشف کرده باشد، مشتاقانه چند عکس و ویدئوی کوتاه را برای خواهرم می‌فرستم. وقتی تلفن به صدا درمی‌آید، از پشت خط متعجبانه و مشتاقانه اظهار می‌کند که:«اینجا چقدر شبیه نقش جهان اصفهان است و چیزی از آن کم ندارد!» وقتی تامل می‌کنم و به فکر فرو می‌روم و خوانده‌های تاریخی‌ام را مرور می‌کنم درمی‌یابم که مدرسه الغ بیگ، قدیمی‌ترین مدرسه این میدان نزدیک به ۲۰۰سال قبل، از میدان نقش جهان ساخته شده است. به خواهرم می‌گویم شاید جمله درست این باشد: «چقدر نقش جهان اصفهان شبیه میدان ریگستان است و نه برعکس.» ریگستانی که نه تنها الگوی میدان نقش جهان بوده است بلکه میدان مظفریه تبریز که از آن مسجد کبود به یادگارمانده است نیز از ایده آن پیروی کرده و تاثیر پذیرفته است.
«میادین شهری ضمن تعریف عملکردهای اجتماعی و ویژگی‌هایی که در اثر مکان‌یابی در شهر پیدا کرده بودند، از ابعاد زیبایی‌شناسی نیز در ساختار کالبدی شهرهای این دوران قابل توجه هستند. ایجاد مجموعه‌هایی از بناهای یادبود حول یک میدان روباز با محور مرکزی و با قابلیتی همچون گذر، از ویژگی‌های معماری و شهرسازی دوره تیموری است که این ویژگی در معماری و شهرسازی دوره صفوی نیز وجود دارد. معماری بومی منطقه آذربایجان ما در سه شیوه معماری ایران ازجمله شیوه آذری در دوره تیموری و اصفهانی در عهد صفوی است و این دو شیوه ویژگی‌های مشترک زیادی ازجمله در ساختار میادین دارند که در شیوه اصفهانی برخی ویژگی‌ها تکمیل شده و در برخی موارد از لحاظ عملکرد میدان بر اساس خاستگاه معماری آن ناحیه، ویژگی‌هایی بدان افزوده شده است. میادین عهد تیموری بیشتر جنبه اجتماعی و فرهنگی داشتند.»
سه مدرسه الغ بیگ، طلاکاری و شیردار، سه ضلع از مستطیلی را که میدان ریگستان نام دارد، پر می‌کنند. مجموعه این میدان، متعلق به معماری تیموری بعد از حیات تیمور گورکانی است. در کتیبه سردر مدرسه الغ‌بیگ، تاریخ هر سه ۸۲۰ هجری قمری هک شده است؛ این تاریخ ۱۳ سال بعد از مرگ تیمور را نشان می‌دهد.گویا عناصر تشکیل‌دهنده میدان ریگستان در قرن نهم هجری یا شانزدهم میلادی به غیر از مدرسه الغ‌بیگ از بین رفته و دو مدرسه دیگر بعداً در این میدان قد برافراشته‌اند. مدرسه الغ‌بیگ مرکز علمی و فرهنگی ماوراءالنهر در زمان تاسیس خود بوده است. دانشمندان مسلمان بزرگی از سراسر سرزمین‌های اسلامی به آنجا رجوع داشته، در آن درس خوانده یا به تدریس در آن اشتغال داشتند. از میان آنان می‌توان به علمایی چون محمد خوافی از خواف خراسان و قاضی‌زاده رومی از بورسا، در اقصای غرب آناتولی اشاره کرد؛ قاضی‌زاده‌ای که خود به همراه استادش غیاث‌الدین جمشید کاشانی رصدخانه الغ‌بیگ را در سمرقند به راه‌ انداخت. از دیگر اخترشناسان معروف، می‌توان به علی قوشچی اشاره کرد یا شاعری چون عبدالرحمان جامی که در این مدرسه حضور داشته است.
مدرسه الغ‌بیگ با الگوی مساجد چهار ایوانی ایرانی ساخته شده است. ابعاد پلان آن مستطیلی به ابعاد ۵۶ در ۸۱ متر است که حیاط مربع شکلی در وسط آن به طول ضلع ۳۰ متر قرار گرفته است. این مدرسه و بناهای دیگر میدان ریگستان که بزرگ‌ترین جاذبه تاریخی- جهانگردی ازبکستان امروز را تشکیل می‌دهد، در دوره اتحاد جماهیر شوروی طی دو مرحله در سال‌های ۱۹۳۲ و ۱۹۶۵ میلادی مورد ترمیم اساسی قرار گرفته است.ریگستان را الگویی بی‌نظیر و درخشان از یک مجموعه معماری شهری دانستند که در زمان احداث خود بناهای متعدد با کارکردهای گوناگون مذهبی و مدنی دور تا دور را در برگرفته بود.
مدرسه شیردار که رو به روی الغ‌بیگ ضلع مقابل مستطیل میدان ریگستان را تشکیل می‌دهد تقریباً یک قرن بعد از مدرسه الغ‌بیگ در قرن هفدهم میلادی ساخته شده است. تو گویی این تکرار آینه‌گون، هماهنگی ذاتی معماری دوره تیموری را به رخ می‌کشد و از برقراری توازنی بین فضاها و حجم‌های متناظر حکایت می‌کند و همچون دو قطب مغناطیس بسیار پرقدرت جاذبه افسانه‌ای و سحرانگیز را در این «میعادگاه»، نامی که اهل سمرقند برای میدان ریگستان انتخاب کرده‌اند، تشکیل می‌دهد.
در ضلع سوم، مدرسه طلاکاری قرار گرفته است. وقتی رو به روی میدان ریگستان می‌ایستی، سمت راست مدرسه الغ بیگ، سمت چپ مدرسه شیردار و در رو به رو مدرسه طلاکاری قرار دارد.«این مدرسه که ساخت آن به دستور امیر سمرقند در سال ۱۶۴۶ میلادی آغاز شد و تا میانه‌های دهه ۱۶۶۰ به درازا انجامید، واپسین سازه‌ای بود که به گِـردایه آثار معماری میدان «ریگستان» افزوده‌ شد.«مدرسه طلاکاری» آینه‌وار بودن میدان را کامل و این میدان را نماد شهر سمرقند کرد. ساخت این مکان به جای کاروانسرای «میرزائی» برای پی‌ریزی یک مدرسه و مسجد جامع پیگیری شده بود. طلاکاری در گوشه شمالی میدان ریگستان جای گرفته و دارای دو طبقه و هشت غرفه است. این بنا دارای یک گنبد بلند فیروزه‌ای است و در زیر گنبد، کاشی‌کاری و گچ‌بری فراوانی به چشم می‌خورد. از این مدرسه در جایگاه مسجد جامع و جایی برای برپایی نماز جمعه بهره‌وری می‌شده‌است.»
میدانی که در سال ۲۰۰۱ میلادی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد، توجه گردشگران و جهانگردان بسیاری را از اقصی نقاط جهان به خود جلب می‌کند و به وعده‌گاه رویدادهای فرهنگی،هنری زیادی در این شهر رویایی تبدیل می‌شود.
 
منابع:
۱-گالینا،آ،پوگا چنگووا،پاییز ۱۳۸۷، شاهکارهای معماری آسیای میانه سده‌های چهاردهم و پانزدهم میلادی ترجمه سید داوود طبایی.
۲-صفار، پریسا و کاظم زاده رائف، محمدعلی،۱۴۰۰،سیری در تجارب کالبدی میادین شهری ایران و ترکستان در دوران تیموری و صفوی (نمونه موردی: میدان ریگستان و میدان نقش جهان)، هشتمین کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در مهندسی عمران، معماری و مدیریت شهری،تهران،https://civilica.com/doc/۱۳۳۱۸۳۰.
۳ -«مراکز دیدنی سمرقند».سایت اطلاع‌رسانی کشورهای مستقل همسود.بایگانی‌شده ازاصلی در۱۱ دسامبر ۲۰۲۱. دریافت‌شده در ۴ ژوئن.

 محمدرضا محمدى‌نجات - مستند ساز و پژوهشگر

دیگر خبرها

  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت 18 هجدهم و آخر (دانلود قسمت ۱۸ گناه فرشته) کامل با حجم رایگان
  • دانلود سریال گناه فرشته قسمت ۱۸ هجدهم / قسمت آخر
  • جادوی شرق در سمرقند
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • دانلود قسمت ۴ سریال اکازیون (قسمت 4 چهارم اکازیون) با ترافیک نیمه رایگان
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • (ویدئو) دانلود قسمت چهاردهم نون خ ۵ | قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • (ویدئو) دانلود قسمت ۱۴ نون خ ۵
  • دانلود سریال اکازیون قسمت 4 چهارم ( دانلود قسمت ۴ اکازیون ) کامل با حجم رایگان
  • (ویدئو) دانلود قسمت سیزدهم سریال نوخ ۵ | قسمت ۱۳ نون خ ۵