Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@18:11:47 GMT

مدیرکل جدید بنیاد شهید کرمانشاه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۷۲۶۸

مدیرکل جدید بنیاد شهید کرمانشاه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین تودیع و معارفه حجت‌الاسلام هادی عسگری و خسرو شهیدی مدیران کل قدیم و جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با حضور کامیار ثقفی دستیار ویژه و قائم مقام ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور جامعه هدف و پورهاشمی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه و جمعی از ایثارگران استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیار ثقفی دستیار ویژه و قائم مقام رئیس عالی بنیاد در امور جامعه ایثارگری در این مراسم، اظهار کرد: رویکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران رویکرد عدالت محور است.

وی با بیان اینکه در تداوم خط اصیل انقلاب کار سختی بر عهده ماست، گفت: شهدا با الگوسازی و مسیرساز با نهایت ایثار سردمدار هستند و بازماندگان شهدا تداوم ماموریت شهدا و ماندن در خط مقدم جامعه هستند.

دستیار ویژه و قائم مقام ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تصریح کرد: مدیران کل قدیم و جدید بنیاد استان کرمانشاه از سابقون هستند و با نگاه تحولی و حرکت جهادی به پیشبرد اهداف بنیاد و خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری می‌پردازند.

گفتنی است، کامیار ثقفی دستیار ویژه و قائم مقام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور به همراه حجت‌الاسلام هادی عسگری و خسرو شهیدی مدیران‌کل قدیم و جدید بنیاد استان کرمانشاه قبل از مراسم تودیع و معارفه با آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

در این دیدار ضمن معرفی شهیدی به عنوان مدیرکل بنیاد استان از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین عسگری تجلیل شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس مدیر کل بنیاد شهید استان کرمانشاه تودیع و معارفه بنیاد شهید و امور ایثارگران دستیار ویژه و قائم مقام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد

رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از ۵۰ نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ ۵۵ هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، رزمایش یک روزه‌ی طرح سپاس (تجلیل از 50 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس) با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز و تیپ 55 هوابرد نزاجا در شهر شیراز اجرا شد.

این رزمایش با حضور فرماندهان و مسئولان تیپ 55 هوابرد و مسئولان و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شیراز با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر شهر شیراز انجام شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ 55 هوابرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری‌های جانبازان عزیز گفت: جانبازان با الهام از کردار و منش حضرت عباس (ع)، درس فداکاری و شجاعت و وفا آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند. این عزیزان در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام، تا پای جان ایستادند و با اهدای بخشی از وجود خود از حریم اسلام محافظت کردند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.

وی در ادامه افزود: در این رزمایش که با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه یک شهر شیراز انجام شد توانستیم با تشکیل چندین گروه متشکل از فرماندهان و مسئولان تیپ و نمایندگان بنیاد شهید با حضور در منزل 50 جانباز و ایثارگر والا مقام تیپ 55 هوابرد و شهر شیراز از سال‌ها صبر و استقامت این عزیزان و خانواده آنان تجلیل کنیم.

فرمانده تیپ 55 هوابرد تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم ادامه دهنده راه جانبازان و شهدا باشیم و از خاطرات و تجربیات آنان بهره‌مند شویم تا بدین وسیله رضایت خداوند، معصومین (ع) و رهبر معظم انقلاب رابه دست آوریم.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد