Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@07:27:57 GMT

کشف محموله 5 میلیاردی تلویزیون قاچاق در سیریک

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۷۳۳۶

کشف محموله 5 میلیاردی تلویزیون قاچاق در سیریک

به گزارش خبرآنلاین، «سرهنگ فرهاد چراغی»، فرمانده انتظامی شهرستان سیریک در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه شهید مردان با همکاری عوامل یگان امداد سیریک حین گشت زنی در محور "سیریک – میناب" به یکدستگاه خودرو وانت نیسان که یکدستگاه پژو ۴۰۵ آن را اسکورت می نمود مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز کوتاه با توجه به سرعت عمل بالای مأموران، خودروهای مذکور متوقف و در بازرسی از داخل وانت نیسان، تعداد ۲۵ دستگاه تلویزیون ال ای دی و ال سی دی قاچاق کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیریک ارزش این محموله قاچاق کشف شده را 5 میلیارد ریال دانست و گفت: در این رابطه 3 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 1633969

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قاچاق کالا استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی میلیاردی در میناب

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی روز گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری محور میناب به بندرعباس به یک دستگاه سواری نیسان XTRAIL مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: در بررسی مدارک مشخص شد شماره بدنه درج شده با مشخصات درج شده وسیله نقلیه در سندمطابقت ندارد و خودرو به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان اقتصادی، ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف محموله شکلات و نوشابه انرژی‌زا قاچاق
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد
  • محموله بلوریجات در شورآباد توقیف شد 
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف بیش از ۷ تن چوب قاچاق در رامیان
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق در کاشان