Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:12:26 GMT

عقبگرد ۲۵ هزار واحدی شاخص بورس

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۷۴۰۹

عقبگرد ۲۵ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار ایرنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۲۵ هزار و ۱۰ ‌واحد افزایش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۵۵۷ هزار واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن با هشت هزار و ۷۳۲ واحد افزایش به ۴۳۲ هزار و ۷۷۳ واحد و شاخص قیمت با پنچ هزار و ۳۹۱ واحد رشد به ۳۶۷ ‌هزار و ۱۷۷ واحد رسید.

شاخص بازار اول، ۲۳ هزار و ۹۴۴ واحد و شاخص بازار دوم ۳۲ ‌هزار و ۹۹۵ واحد افزایش را ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز در ادامه معاملات بورس تهران، بیش از ۱۳ میلیارد و ۴۹۵ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۲ هزار و ۲۵ میلیارد ریال و در ۶۲۵ هزار و ۳۱۴ نوبت معامله شد.

علاوه بر این در بین همه نمادها، نماد معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با یک هزار و ۵۲۹ واحد، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با یک هزار و ۷۱ معدنی و صنعتی گل‌گهر (کگل) با یک هزار ۵۸ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با  یک هزار و ۳۳ واحد، گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) با ۸۴۷ واحد و ایران‌خودرو (خودرو) با ۷۷۵ واحد با تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شدند.

در مقابل گروه دارویی برکت (برکت) با ۱۱۴ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۱۰۸ واحد، سیمان آبیک (سابیک) با ۴۹ واحد، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) با ۴۵ واحد و صنایع شیمیایی دشتستان (سدشت) با ۴۰ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه سه میلیارد و ۳۷۳ میلیون برگه سهم به ارزش ۹ هزار و ۵۲۹ میلیارد ریال دادوستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۲۴۳ واحد کاهش داشت و به ۲۱ هزار و ۳۱۷ واحد رسید.

در این بازار ۴۳۱ میلیارد و ۹۳۰ میلیون برگه سهم و اوراق مالی به ارزش ۲۱ هزار و ۲۸ میلیارد ریال دادوستد شد، تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۴۵۵ هزار و ۵۰۹ نوبت بود.

برچسب‌ها فولاد مبارکه اصفهان فولاد شهر تهران خاورمیانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فولاد مبارکه اصفهان فولاد شهر تهران فولاد مبارکه اصفهان فولاد شهر تهران خاورمیانه یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

کد خبر 746294

دیگر خبرها

  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • بورس امروز ۴ اردیبهشت۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش ۳۹۲۱ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/ رشد ۳۰۰۰ واحدی
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۳ اردیبهشت/رشد 3 هزار واحدی
  • بورس امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • بورس ۲۷ هزار واحد قد کشید