Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اقدام تروریستی امروز در خیابان مجاهدین اسلام تهران که به شهادت حسن صیاد خدایی از مدافعان حرم انجامید رسانه‌ها و برخی افراد در رژیم صهیونیستی مسابقه جالبی در تناقض‌گویی و لاف اشراف اطلاعاتی زدن به‌راه انداخته‌اند که محصول آن معرکه مضحکی است.

پایگاه روزنامه عبری‌زبان معاریو نوشت این ترور احتمالاً ارتباطی به مسئله هسته‌ای نداشته باشد و بیشتر به مسائل امنیتی دایر در سوریه مربوط باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل هم مدعی شد فرد ترور شده مسئول انتقال فناوری موشک‌های پیشرفته و دقیق به حزب‌الله بوده است.

اینتل تایمز دیگر رسانه صهیونیستی نوشت: اطلاعاتی که ما از حسن خدایی داریم آن است که وی یک سرتیپ(!) سپاه است که سال‌های اخیر در محور سوریه و لبنان بوده و یا مسئول یکی از واحدهای تهاجمی نیروی قدس است و یا آن که در بخش لجستیکی که مقر آن در خاک سوریه است در قالب قاچاق سلاح و کمک به تولید موشک‌های دقیق فعالیت می‌کرده است.

بیشتر بخوانید :

تهدید کم سابقه عاملان و آمران شهادت سرهنگ پاسدار صیادخدایی از سوی رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی عملیات مشترک سپاه و وزارت اطلاعات / اعضای «شبکه اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی» دستگیر شدند اطلاعیه سپاه درباره ترور و شهادت « سرهنگ پاسدار صیاد خدایی» واکنش به خبر «سوءقصد به سردار حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه

اینتل تایمز در ادامه آورده است فرد ترور شده در تهران احتمالاً در فعالیت‌های پهپادی مشارکت داشته است(!)، همچنین احتمالاً عضو واحد ۸۴۰، یگان اصلی فعال در سوریه بوده است.

کانال ۱۲ اسرائیل نیز در پوشش متناقض خود با دیگر رسانه‌های عبری مدعی شد سرهنگی که در تهران ترور شد مسئول طراحی حملات تروریستی و ربایش اسرائیلی‌ها بود!

سرتیپ کوپر فایسر رئیس سابق سرویس اطلاعات ارتش اشغالگر هم در گفتگو با یسرائیل هیوم گفت: خدایی به‌شکل غیررسمی در برنامه هسته‌ای تهران دخالت داشت(!) اما به‌رغم آن تا مدت کوتاهی قبل در سوریه حضور داشت ازاین‌رو مشخص نیست که؛ آیا او در انتقال سلاح از این کشور به سوریه نقش داشته است یا خیر؟

الون بن دیوید خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل هم مدعی شد صیاد خدایی عامل اصلی ترور اتباع اسرائیل و ژنرال آمریکایی در آلمان بود!

۲۱۲۱

کد خبر 1633981

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ترور ایران و اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیمیتری مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه تاکید کرد غرب برای ترور رئیس جمهور اوکراین برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش ایسنا، «دیمیتری مدودف»، رئیس جمهور سابق و معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت، ادعای اخیر مقام‌های لهستان درباره اینکه مردی لهستانی با مسکو برای ترور «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس جمهور اوکراین دسیسه‌چینی کرده نشانه‌ای است از اینکه حامیان غربی کی‌یف می‌خواهند این رئیس جمهور اوکراین را از بین ببرند.

روز پنجشنبه مقام‌های لهستان ادعا کردند مردی را به اتهام تلاش برای ارائه اطلاعات حساسی به سرویس‌های اطلاعاتی روسیه دستگیر کردند؛ اطلاعاتی که به ادعای ورشو و کی‌یف مرتبط با دسیسه ترور زلنسکی است.

مدودف در مطلبی که امروز جمعه در کانال خود در پیام‌رسان تلگرام منتشر کرد، نوشت: «آیا تلاشی برای سوءقصد به جان سردسته ملی‌گرایان افراطی اوکراین (زلنسکی)‌ در لهستان در کار بود؟ چنین چیزی کاملا جدی است.»

وی خاطرنشان کرد: «این ممکن است اولین قطعه از اسناد و مدارکی درباره اینکه کسانی در غرب تصمیم به از بین بردن او گرفته‌اند باشد. این دلقک باید نگران باشد!»

دفتر دادستان کل لهستان اعلام کرد مردی به نام «پاول کی.» که شهروند لهستان است به اتهام تلاش برای همکاری با یک قدرت خارجی علیه منافع ملی بازداشت شده است.

او همچنین متهم به تلاش برای دادن اطلاعات درباره فرودگاهی در جنوب شرق لهستان به مسکو شده است.

این فرودگاه برای نقل‌ و انتقال مهمات و تسلیحات اعطایی اعضای ناتو به اوکراین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ورشو مدعی شده که پاول کی. با افراد روس که «مستقیما در جنگ اوکراین دخیل هستند» ارتباط برقرار کرد. همچنین مقام‌های لهستان ادعا کردند اطلاعاتی که او قصد دادنشان به روسیه را داشت ممکن بود توسط مسکو برای ترور زلنسکی در جریان سفر به لهستان مورد استفاده قرار بگیرند. سرویس اطلاعاتی اوکراین نیز این ادعاهای لهستان را تکرار کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ادعای زلنسکی : اقدامات تهران کل منطقه و جهان را «تهدید» می‌کند روسیه : ابتکار چین برای حل بحران اوکراین از فرمول صلح زلنسکی دست یافتنی تر است نخست‌ وزیر اوکراین : اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد

دیگر خبرها

  • مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • دیمیتری مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیلی‌ها درباره حمله به ایران
  • فوری| انفجار در مناطق مرکزی ایران | ادعای حمله سرائیل به ایران، عراق و سوریه
  • روایت رئیس صدا و سیما از دو بار تفقد و تحسین رهبر انقلاب
  • بهت صهیونیست‌ها از اشراف اطلاعاتی حزب‌ الله لبنان
  • بُهت صهیونیست‌ها از اشراف اطلاعاتی حزب‌الله
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • چرا نام سردار شهید حجازی در لیست ترور اسرائیل بود؟! + فیلم
  • ادعای بزرگ درباره چگونگی پاسخ به ایران؛ از حمله به انبار تسلیحاتی تا عملیات ترور!