Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد: در راستای مقابله بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با تسلط اطلاعاتی از دپوی محموله قرص غیرمجاز در استان بوشهر مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با رصد اطلاعاتی محل دقیق انبار دپو را در شهرستان گناوه شناسایی و با همکاری رده همنام استان بوشهر و هماهنگی مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی به عمل آمده مقدار ۲ میلیون عدد قرص غیرمجاز کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه ارزش ریالی قرص‌های کشف شده ۵۷۰ میلیارد ریال است، ادامه داد: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

برچسب‌ها بوشهر مواد مخدر پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مواد مخدر پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بوشهر مواد مخدر پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در دنیا/ استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد

 محمد جمالو در نشست خبری «جشنواره شعر نفس پاک» ضمن درود به روح پاک چهار هزار شهید مبارزه با موادمخدر که جان ارزشمند خود را در راه نجات انسان‌ها تقدیم کردند، گفت: در عرصه جهانی مبارزه با موادمخدر پرچم دار هستیم و با جانفشانی این شهدا بیشترین کشفیات مواد را در دنیا داریم.

وی افزود: ما با یک آلودگی جسمی، روانی و اجتماعی که هم پیش رونده و هم عود کننده است، روبرو هستیم که رهایی از آن بسیار دشوار است، لذا باید تلاش کنیم کسی وارد این بلیه خانمان سوز نشود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد ادامه داد: برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های ارزشمند این چنینی در همین راستا است تا بتوانیم از ظرفیت هنر در پیشگیری از اعتیاد استفاده کنیم. 

جمالو بیان کرد: در دنیای امروز که پر از محتواست و ذهن انسان‌ها در حال فراگیری است، حتما ظرفیت هنر می‌تواند در بهترین شرایط، فراگیری را برای آنان ایجاد کند.

وی تاکید کرد: همچنین رساندن یک پیام کافی نیست بلکه ایجاد باورمندی در بین فرزندانمان خیلی مهم است به ویژه در آموزه‌های پیشگیری از اعتیاد باید این امر ایجاد شود.

معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با موادمخدر ادامه داد: هر زمان از زبان هنر استفاده کردیم، بیشترین موفقیت را کسب کردیم لذا باید مهمترین آموزه‌ها را با زبان آهنگین و شاعرانه در بین اذهان همه ایرانیان ایجاد کنیم.

جمالو تاکید کرد: اگر می‌خواهیم مضامین بسیار ارزشمند «پیشگیری از اعتیاد» را به جوانان و نوجوانان ارائه کنیم، حتما باید از ظرفیت هنر به ویژه «ظرفیت ارزشمند شعر فارسی» استفاده کنیم که این جشنواره گام محکمی در این راستا خواهد بود.

وی افزود: هدف اصلی ما از برگزاری این جشنواره یک ریل گذاری اثرگذار است تا افراد با آموزه‌های پیشگیری از اعتیاد آشنا شوند.

معاون دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پایان اظهار کرد: بهره‌مندی از ظرفیت هنر برای آموزش مهارت‌های ده گانه زندگی از جمله تصمیم گیری، حل مسئله، ارتباط موثر، خودآگاهی، مدیریت خشم، تفکر خلاق، تفکر انتقادی، همدلی و مدیریت استرس، بسیار موثر است و اگر کسی این مهارت‌ها را فرابگیرد، کمتر به سمت اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی می‌رود. 

همچنین علیرضا قزوه رییس مرکز شعر، موسیقی و سرود صداوسیما در این نشست خبری گفت: از این گونه جشنواره‌ها که با موضوع مبارزه با موادمخدر باشد پیش از این هم بوده است، اما جشنواره‌ای که «محصول محور» باشد و کتابی در از دل آن بیرون بیاید، چندان نبوده است که امیدوارم محصول این جشنواره در جامعه رسوخ کند و نفس‌های پاک شاعرانمان بر دل جوانان و مردم ما بنشیند و اثر گذار باشد.

وی افزود: در این جشنواره تلاش داریم از شاعران کشور‌های فارسی زبان از جمله افغانستان، پاکستان، تاجیکستان و هند دعوت کنیم که در این موضوع شعر بگویند و آثارشان در دسترس این افراد قرار بگیرد.

این نویسنده و شاعر معاصر کشورمان با اشاره به عواقب مصرف موادمخدر افزود: شعر همیشه یکی از تدبیر‌های بزرگ در کشورمان بوده و خیلی از مسائل ما در طول تاریخ را همین شعر حل کرده است. بسیاری از حکیمان ما از دل شعرا به وجود آمده‌اند، همچون حکیم فردوسی، حکیم سعدی، حکیم رودکی و… که نفس‌های پاکشان، مردم را هدایت کرده و باعث تربیت انسان‌های پاک شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ قزوه افزود: مرکز شعر و موسیقی و سرود سازمان صدا و سیما با شاعران بسیاری از کشورمان و همچنین شاعران کشور‌های دیگر ارتباط تنگاتنگی دارد و این جشنواره یکی از کار‌های جدی ما خواهد بود. هم و غم ما معطوف به آن است که اطلاع‌رسانی خوبی برای شاعران انجام شود و اهمیت موضوع اعتیاد را در بین آنان جا بیندازیم.

وی بیان کرد: این جشنواره در ۴ محور «اعتیاد و عواقب زیان بار آن در زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی»، «آگاهی بخشی در خصوص عواقب ناشی از سوء مصرف موادمخدر»، «گفتمان سازی و ترغیب و تشویق برای انتخاب سبک زندگی سالم» و «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت (تقدیم ۴۰۰۰ شهید در راه مبارزه با موادمخدر)» برگزار و به نفرات اول ۱۵ میلیون تومان، نفرات دوم ۱۰ میلیون تومان و به نفرات سوم ۸ میلیون تومان تقدیم می‌شود.

قزوه یادآور شد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۵ خرداد ادامه دارد و اختتامیه آن در هفته نخست تیر ماه برگزار می‌شود و تلاش داریم همزمان با اختتامیه جشنواره، از کتاب آن نیز رونمایی کنیم.

حمید خواجه نژاد مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز با اشاره به تعامل و هم افزایی این ستاد و صداوسیما در برگزاری این رویداد ادبی گفت: دبیرخانه جشنواره شعر نفس پاک در مرکز شعر و موسیقی صداوسیما دایر است و پیش از اعلام رسمی فراخوان نیز در اطلاع رسانی به شاعران اقداماتی داشته، اما از امروز علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان‌های ایتا، بله، سروش و روبیکا به شماره ۰۹۱۲۳۵۴۹۷۸۴ ارسال کنند.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره فقط به مراسم اختتامیه ختم نمی‌شود و در تلاش هستیم در تعامل با شهرداری تهران و دیگر شهر‌ها برنامه اکران اشعار در سطح شهر‌ها را بسط داده و همچنین تولید قطعات موسیقیایی را با اولویت اشعار برگزیدان استمرار دهیم

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در دنیا/ استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • استفاده از ظرفیت هنر برای ارائه مضامین پیشگیری از اعتیاد
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • کشف ۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در بهبهان
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم