Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال حسین پور گفت: دستیار دستیار مردمی‌سازی دولت می‌تواند در جهت مردمی کردن دولت و عمل به شعارهای رئیس جمهور در این موفق ظاهر شود.

«کمال حسین پور»، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت و عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، در رابطه با انتصاب دستیار جدید توسط رئیس‌جمهور با عنوان "دستیار مردمی‌سازی دولت" گفت: انتصاب دستیار مردمی‌سازی دولت  توسط رئیسی به موقع بود چون مردمی سازی با شعار انجام نمی‌شود باید در عمل یک شخصی باشد که متولی مردمی‌سازی دولت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس در چنین شرایطی انتصاب به‌جا و درستی را شاهد بوده‌ایم. اگر دستیار جدید توانایی، علم و تجربه داشته باشد و آقای رئیسی هم اختیارات بدهد، (که قطعا این‌طور است)، می‌تواند در جهت مردمی کردن دولت و عمل به شعارهای رئیس جمهور در این موفق ظاهر شود.

نماینده پیرانشهر اظهار داشت: باید دولت به مردم نزدیک شود، همه تصمیمات را نمی‌شود در اتاق‌های بسته گرفت. من شخصا این جراحی اقتصادی را عالی می‌دانم و حذف ارز از نقاط مثبت دولت آقای رئیسی است و وجود دستیار جدید می تواند در این مسیر و نزدیک شدن نگاه مردم و دولت برای اجرای بهتر طرح کمک کند.

وی افزود: برای این که این تصمیمات مثمر ثمر بوده و به نفع جامعه و کشور باشد، باید ما به مردم نزدیک باشیم و از خود آن‌ها بازخورد بگیریم و نه صرفا از کارشناسان و مسئولین در دولت. در سایر مسائل نیز مردمی‌بودن مصوبات هیات دولت و اقداماتی که وزرا دارند در برخورد با عموم جامعه، مردمی بودن دولت را کاهش یا افزایش خواهد داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس جمهور مردمی سازی دولت دستیار جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رضانیا در جلسه‌ی کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: راهبرد دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در اقشار مختلف مردم شریف است و تلاش می‌کند مردم را از حاکمیت جدا کند.

وی افزود: دغدغه و اراده دولت مردمی و انقلابی ایران قوی کاهش فقر است و تبیین اقدامات در جهت فقرزدایی تلاش همگان را می‌طلبد.

رضانیا اضافه کرد: رشته‌ی تحصیلی بهداشت محیط در دانشگاه فرهنگیان اضافه شده و جذب مراقبین بهداشت و سلامت نیز در آموزش‌وپرورش انجام شده است.

کد خبر 6085921

دیگر خبرها

  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • تعطیلات ۲ روزه آخر هفته از نگاه دولت رئیسی /واردات خودرو به کجا رسید؟
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • توضیح مهم دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب به دلیل حمایت از مردم کشمیر | کنایه رئیسی؛ ممکن است برخی همکاری‌های دو کشور را نپسندند
  • رئیس جمهور: برای مردم پاکستان که از ظلم رژیم صهیونیستی به ستوه آمده‌اند احترام قائلیم
  • رئیسی: روابط ایران و پاکستان را در همه سطوح ارتقا می‌دهیم
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند