Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شبکه خبری فاکس نیوز با اعلام این خبر نوشت که اعلام وضعیت اضطراری به شهر اجازه می دهد تا با افزایش قیمت محصولات ضروری مورد استفاده خانواده ها مقابله شود.

دفتر شهردار نیویورک به دنبال اعلام وضعیت اضطراری از سوی آدامز اعلام کرد که این دستور به اداره حمایت از مصرف‌کنندگان و کارگران شهر نیویورک اختیار می دهد تا طبق قوانین شهر نیویورک از افزایش قیمت شیرخشک جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار نیویورک اذعان کرد که کمبود شیر خشک باعث "درد و اضطراب غیرقابل تصور" برای خانواده های این شهر شده است. وی همچنین افزود که به دنبال این مساله "باید با فوریت اقدام کنیم و این فرمان اجرایی اضطراری به ما کمک می‌کند تا هر خرده‌فروشی را که می‌خواهد با افزایش قیمت این کالای اساسی سوداگری کند، سرکوب کنیم.

کمبود شدید شیرخشک در سراسر آمریکا به یک نگرانی بزرگ برای خانواده های آمریکایی تبدیل شده است و هفته گذشته به یک مساله بزرگ در واشنگتن نیز تبدیل شد.

کمبود شیرخشک که همزمان با افزایش تورم و قیمت ها در آمریکا که در طول ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده، بر دیگر معضلات آمریکایی ها افزوده شده است و  موجب شد جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا وعده رسیدگی به این موضوع را در اولویت کار خود قرار دهد.

کارخانه ابوت نیوتریشن (Abbott Nutrition) در میشیگان یکی از تولیدکنندگان اصلی شیرخشک در آمریکا به دلیل نگرانی‌های ناشی از آلودگی احتمالی تعطیل شده است. چهار نوزاد پس از مصرف محصولات این کارخانه در میشیگان دچار یک عفونت باکتریایی نادر شدند که دو نفر از آنها جان خود را از دست دادند.

منبع: The fox news برچسب‌ها نیویورک ایالات متحده آمریکا شیر خشک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیویورک ایالات متحده آمریکا شیر خشک نیویورک ایالات متحده آمریکا شیر خشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار "بهت افتخار می کنیم ایران" در مترو نیویورک آمریکا (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فیلم منتشر شده در فضای مجازی از بازداشت حجت الاسلام اکبرنژاد تجمع و ازدحام مردم اصفهان به‌دلیل لغو کنسرت علیرضا قربانی (فیلم) حمله به پلیس و مجروح کردن ماموران به بهانه حجاب (فیلم)

دیگر خبرها

  • برنت ۸۹ دلار و ۴۲ سنت شد
  • فیلم| امیرعبداللهیان در نیویورک: وضعیت در غزه به نقطۀ جوش رسیده است
  • شعار "بهت افتخار می کنیم ایران" در مترو نیویورک آمریکا (فیلم)
  • چشم انداز تاریک تقاضا مانع افزایش قیمت نفت شد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • رژیم صهیونیستی با کمبود نیروی کار مواجه شد
  • نفت ایران بار دیگر تحریم خواهد شد؟
  • نفت ایران دوباره تحریم می‌شود؟
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • چند ماده غذایی مفید برای تسکین درد مزمن