Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان بر پایه ۱۶ شاخص‌ ارزیابی فنی و چهار شاخص ارزیابی کیفی موفق به کسب ۷۶ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز شد و رتبه برتر را در بین روابط عمومی ۲۸ فرمانداری‌ استان اصفهان به خود اختصاص داد.

پس از روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان، روابط عمومی فرمانداری‌ فلاورجان با ۷۲ امتیار در رتبه دوم قرار گرفت و روابط عمومی فرمانداری‌های اصفهان و فریدن با کسب ۷۱ امتیاز به طور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد بازدیدکنندگان، اخبار، بازدید از گزارش تصویری، ارجاع از شبکه‌های اجتماعی و ظاهر پایگاه اینترنتی از جمله شاخص‌های ارزیابی فنی و شعار سال، گزارش تصویری، اخبار و تیتر شاخص‌های ارزیابی کیفی روابط عمومی فرمانداری‌های استان اصفهان است.

شهرستان کاشان در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

این خطه با مساحت چهار هزار و ۳۹۲ کیلومتر مترمربع و جمعیت ۳۶۴ هزار و ۴۸۲ نفر بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵، پرجمعیت‌ترین شهرستان اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

برچسب‌ها اینترنت روابط عمومی کاشان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت روابط عمومی کاشان اینترنت روابط عمومی کاشان استانداری اصفهان روابط عمومی فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر اصفهان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های استان از امدادرسانی به شهرستان‌های کاشان، نائین و آران و بیدگل خبر داد.

به گزارش مهر، محمدنوید متقی، با اشاره به باران سیل‌آسا، به توضیح جزئیات گزارش اولیه حادثه سیل و آب‌گرفتگی پرداخت و گفت: روز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت، گزارش سیل و آبگرفتگی در شعب شهرستان‌های نائین، کاشان و آران و بیدگل استان اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نائین و آران و بیدگل، در حال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد