Web Analytics Made Easy - Statcounter

‏خبرنگار فعال ورزشی در رشته های توپ و تور خبر شوکه کننده‌ای را در صفحه توییتر خود منتشر کرده است. 

به گزارش تابناک ورزشی، به نوشته هدیه خطیبی طبق نتیجه آزمایش مواد نیروزا در جام باشگاه‌های آسیا ، تست یکی از ملی‌پوشان والیبال ایران که از تیم ملی هم جدا شده است، مثبت شده اما کار همینجا خاتمه نیافته بلکه نوع مواد مصرف شده از سوی این بازیکن سرشناس،  جنجالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرنگار سرشناس و معتبر نوشته است:

تست دوپینگ یکی از والیبالیست‌های سابق تیم ملی که در جام باشگاه های آسیا بود، مثبت شد.حالا حدس بزنید چه ماده ای ؟ کوکایین !

شاید با آدرسی که هدیه خطیبی داده است، شناسایی فرد مذکور چندان هم دشوار نباشد!
‎تابناک چنان‌چه به اخبار تکمیلی دست یابد ، حتما منتشر خواهد کرد و آماده انتشار واکنش فدراسیون والیبال و مقامات وزارت ورزش و همچنین باشگاه مذکور خواهد بود.

 

اخبار تکمیلی  اختصاصی تابناک 

 

چطور تست رفیق گرمابه‌ مدیرعامل مثبت شد؟
رونمایی از پاسور دوپینگی

خبر دوپینگی بودن ملی پوش سابق تیم والیبال مقاومت شهداب یزد گوش به گوش می‌چرخد و چند خبرگزاری و روزنامه استفاده از ماده مخدر توسط این بازیکن را به عنوان ماده دوپینگی اعلام کرده‌اند. چند روز بعد خبر رسمی دوپینگ این بازیکن از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام خواهد شد. بازیکن مورد نظر، رفیق گرمابه و گلستان مدیرعامل خام و بی‌تجربه شهداب یزد است که بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر والیبال، آبرویی برای شهر و باشگاه یزد نگذاشته‌اند.

به گزارش تابناک، تیم والیبال شهداب یزد سال قبل با وجود جذب بازیکنان مطرح پر تعداد، نیم فصل اول لیگ را را با مقام هشتم تمام کرد تا با تغییر کادر فنی در نیم فصل دوم علیرضا طلوع کیان مربی تراز اول و با اخلاق هدایت تیم را قبول کند و در ناباروری تنها با دو شکست این تیم را قهرمان لیگ برتر والیبال کند. در ادامه اما شهداب که خواب قهرمانی لیگ را نمی‌دید در حرکتی غیر حرفه‌ای، پیش از مسابقات قهرمانی باشگاه‌‌های آسیا با محمدرضا تندروان مربی که شهرداری ارومیه را سال قبل به انحلال رساند وارد مذاکره شد آن هم در حالی که کادر فنی شهداب و تیم در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا مسابقه می‌دادند.

مدیر عامل جوان شهداب یزد که سنتش به ۲۵ سال هم نمی‌رسد به پشتوانه پول پدر و خانواده کار را به آنجا رساند که تیم نه تنها نتیجه قابل قبولی در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا نگرفت که اکنون خبر می‌رسد کاپیتان مقاومت شهداب که اتفاقا رفیق گرمابه و گلستان مدیرعامل بی تجربه تیم است و هدایت تیم با نظرات او انجام می‌شود تست دوپینگ اش با ماده مخدر مثبت شده است تا آبرویی برای یزد و شهداب نماند.

اعلام دوپینگ ملی‌پوش سابق نوید دورانی غم‌انگیز و پایانی ناخوشایند برای این بازیکن را دارد و مهمتر زنگ خطری است برای مدیران و باشگاه های تازه به دوران رسیده‌ای که برای دیده شدن به واسطه‌ی ورزش دست به همه کاری می‌زتند.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران تست دوپینگ والیبال ایران کوکائین ملی پوش والیبال یارانه ارز 4200 تومانی سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران باشگاه های آسیا شهداب یزد مثبت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا برگزار شد و نماینده ایران توانست به فینال برود. علی آقامیرزایی در ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر مردان سوم شد. آقامیرزایی زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ صدم را ثبت کرد. 

قایق اول تا سوم به فینال رفتند. قایق تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست.

پیش از این قایقرانی ایران با ترکیب عادل مجللی و کیا اسکندانی به فینال کانو دونفره ۵۰۰ متر مردان صعود کرده بود.

مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است و ادامه رقابت‌ها فردا (جمعه) برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال