Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@16:32:15 GMT

کرملین: بحران غذا تقصیر ما نیست

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۸۷۹۶

کرملین: بحران غذا تقصیر ما نیست

کرملین امروز (دوشنبه) اعلام کرد که غرب با وضع سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ مدرن علیه مسکو، موجب ایجاد بحران جهانی غذا شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از خبرگزاری رویترز، کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه با ارزیابی سازمان ملل متحد مبنی بر اینکه جهان با یک بحران غذایی مواجه بوده و ممکن است دچار قحطی شود، موافق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین گفت: روسیه همواره یک صادرکننده قابل‌اتکای غلات بوده است. ما منشا این مشکل نیستیم. منشا این مشکلات تحریم‌ها و کسانی هستند که این تحریم‌ها را وضع کردند.

همچنین به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پسکوف تبادل سربازان اوکراینی اسیرشده در کارخانه فولاد آزوفستال با ویکتور مدودچوک، سیاستمدار اوکراینی متحد کرملین را نامحتمل دانست و خاطرنشان کرد که این مقام اوکراینی نزدیک به روسیه یک مقام نظامی نیست.

او گفت: قبلا هم گفته‌ایم که مدودچوک یک شهروند اوکراینی است، به روسیه ارتباطی ندارد و شخصیت نظامی نیست.

این سخنگو همچنین این سوال را که آیا امکان تبادل زندانیان اوکراینی آزوفستال با اسرای روسی ممکن است، به وزارت دفاع روسیه ارجاع داد؛ اما تصریح کرد که به صورت کلی روند تبادل اسرا به صورت مداوم در جریان است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تنش در مرز اوکراین و روسیه ، حمله روسیه به اوکراین ، ویکتور مدودچوک ، تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه ، تحریم‌های آمریکا علیه روسیه ، دیمیتری پسکوف ، بحران جهانی غذا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تنش در مرز اوکراین و روسیه حمله روسیه به اوکراین تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه تحریم های آمریکا علیه روسیه دیمیتری پسکوف بحران جهانی غذا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • (ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه
  • هشدار چین به آمریکا: بدنام‌کردن دیگران، راه‌حل بحران اوکراین نیست
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه