Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@09:07:03 GMT

هوای کردستان در شرایط ناسالم

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۸۸۳۶

هوای کردستان در شرایط ناسالم

کژال حبیی زاده گفت: به دلیل ورود توده جدید گرد و غبار که از شب گذشته وارد استان شده هوای شهرستان های سنندج، بانه، کامیاران ، سقز، مریوان، دیواندره و سروآباد ناسالم است.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: هوای در شهرهای قروه، دهگلان و بیجار در حد قابل قبول می باشد .

به گفته او این توده گرد و غبار تا صبح روز چهارشنبه بر استان حاکم است که اوج غلظت ان در روز سه شنبه خواهد بود‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب زاده از مبتلایان به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان خواست تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را در فضای باز به حداقل برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: الودگی هوا محیط زیست هوای ناسالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، طبق داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوا در ساعت ۹ صبح امروز، پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در دشت آزادگان ۱۳۳، اهواز ۱۱۹ و خرمشهر ۱۱۳ AQI را نشان می‌دهد که گویای وضعیت نارنجی و ناسالم بودن هوا برای گروه‌های حساس است.

در این ساعت شاخص کیفی هوا در آبادان، اندیمشک، حمیدیه، دزفول، رامهرمز، شادگان، شوش، ماهشهرمسجدسلیمان و هندیجان ئر وضعیت قابل قبول قرار گرفت.

گفتنی است؛ شهرستان‌های ایذه، بهبهان و شوشتر هوای پاک را تجربه کردند.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان آلوده شد
  • هوای سه شهر خوزستان در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای اصفهان آلوده است
  • پاک‌ترین هوا سهم بوشهر و سنندج است
  • هوای تبریز در وضعیت قابل قبول قرار گرفت
  • هوای تهران سالم شد
  • کیفیت هوای تهران چطور است؟
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • کیفیت بهتر هوای تهران طی فروردین‌ماه جاری