Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز دوشنبه آیین تکریم و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با حضور احسان کرم زاده مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان، امیر دالوند مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری لرستان، مدیران کل عضو شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی در استان، معاونان، روسای ادارات ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان و صنوف حمل و نقل استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت ارزیابی و نظارت آزادراه خرم آباد _ پل زال، شهردار ویسیان، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خرم آباد و ریاست اداره ساخت راه های فرعی و روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از جمله سوابق کاری مرتضی شیروانی است.
پیش از این عباس شرفی بمدت بیش از پنج سال مدیرکل راهداری لرستان بود که اکنون به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان هرمزگان منصوب شده است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خرم آباد لرستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای خرم آباد لرستان کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد

 فرزاد حسنی گفت: محور دهگلان_ موچش یکی از محور‌های حادثه خیز است که سالانه شاهد تصادفات و تلفات زیادی در این مسیر هستیم و به منظور ایمن سازی، پروژه تعریض این مسیر از سال گذشته کلید خورد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه کلنگ زنی اجرای پروژه آبان ماه سال گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد، افزود: به دلیل شرایط جوی در زمستان، بخشی از کار انجام و اجرای بقیه کار به فصل کاری ۱۴۰۳ موکول شد.

وی ادامه داد: پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد_ موچش در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و اداره کل صمت کردستان در ۵ فاز تعریف شده که عملیات اجرایی فاز اول آن به طول۵.۶ کیلومتر به پیمانکار واگذار شده است.

حسنی با بیان اینکه برای اجرای فاز اول این پروژه ۶٠ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است، افزود: با اجرای این پروژه ۶.۵ متر به عرض محور اضافه می‌شود و مشخصات محور از راه فرعی به راه اصلی عریض ارتقاء می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کردستان خاطر نشان کرد: براساس قرارداد منعقد شده با پیمانکار این پروژه، فاز اول آن آبان ۱۴۰۴ به اتمام خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • همه جاده‌های گلستان باز است/تردد در محور توسکستان فقط با زنجیرچرخ
  • سرپرست جدید اداره تبلیغات اسلامی سیرجان معرفی شد
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • «اخلاقی» سرپرست میراث فرهنگی استان سمنان شد