Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کامیار ثقفی ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه که با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران یک نهاد انقلابی است که به خانواده شهدا و جانبازان خدمت می‌کند و همواره سعی داشته به منویات مقام معظم رهبری عمل و آن را اجرا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گرچه سیاست و جا به جایی دولت‌ها سبب می‌شود حرکت بنیاد شهید با نوساناتی همراه باشد اما همواره تلاش شده این نهاد انقلابی روبه جلو حرکت کند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: یکی از اولویت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران حفظ کرامت خانواده شهدا، جانبازان است و برای رسیدن این هدف تلاش می‌کنیم.

ثقفی با اشاره منویات مقام معظم رهبری در مورد خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، گفت: رهبر معظم انقلاب خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران را ستون‌های تمدن نوین اسلامی می‌دانند و اگر با وجود مشکلات اقتصادی، تحریم، ترور و… آسیبی به کشور وارد نمی‌شود دلیل آن خون شهدا، خانواده شهدا و جانبازان است.

وی عدالت محوری را یکی از اولویت‌های اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و گفت: گاهی اوقات مشاهده می‌شود عدالت بین خانواده شهدا و جامعه ایثارگران برقرار نیست و به دنبال عدالت محوری در این نهاد هستیم.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطر نشان کرد: مردمی کردن اداره جامعه ایثارگران و ایجاد تحول در مدیریت این نهاد به عدالت محوری کمک می‌کند.

کد خبر 5497344

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری کرمانشاه بنیاد شهید و امور ایثارگران عدالت محوری خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران کامران تفتی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و غبار خراسان رضوی آمار کرونا احتکار گرد و خاک اردبیل آلودگی هوا سیدابراهیم رئیسی مشهد بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده شهدا و جانبازان عدالت محوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شهر شهدا» در فرهنگسرای خاوران تا پایان ماه رمضان ادامه دارد

مصطفی زیبایی نژاد مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران گفت: ۵ نقطه محوری شهر تهران میزبان کلان پروژه‌های شهرداری در ماه رمضان و عید نوروز هستند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی زیبایی‌نژاد مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران گفت: برنامه‌های اصلی امسال شهرداری تهران به دلیل مقارن شدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، با عنوان پویش «بهار قرآن، بهار ایران» برگزار می‌شود. این برنامه‌ها در 5 نقطه محوری شهر تهران و در قالب 5 کلان پروژه دنبال می‌شود و تلاش می‌کنیم تا آحاد مختلف مردم با سلیقه‌های مختلف را جذب این برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی بکنیم.

حضور 20000 نفری شهروندان در جشنواره شهر رمضان بوستان لاله

وی ضمن معرفی این کلان پروژه‌ها و محل برگزاری آنها گفت: بوستان لاله میزبان برگزاری ویژه برنامه بزرگ «شهر رمضان» است. همچنین برنامه «شهر شهدا» در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود. ویژه برنامه «افطار خونه» و توزیع یک افطاری ساده در بین شهروندان در بلوار کشاورز برگزار می‌شود. علاوه براین، برج میلاد و اراضی عباس نیز میزبان مردم روزه‌دار تهرانی در نوروز هستند. لازم به ذکر است که به جز ویژه برنامه «افطار خونه» که روز 10 فروردین به پایان می‌رسد، 4 کلان پروژه دیگر تا آخر ماه رمضان ادامه خواهد داشت و پذیرای عموم مردم خواهد بود.

زیبایی‌نژاد ضمن توضیح برنامه محوری «شهر شهدا» در فرهنگسرای خاوران گفت: این برنامه، فضای پرنشاط و جذابی را برای رده‌های مختلف سنی آماده کرده است که از جمله برنامه‌های اصلی آن می‌توان به «بازی کودکان»، «دیار مقاومت»، «اتاق فرار عبرت» و ... اشاره کرد. برنامه‌های شهر شهدا تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

 مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران به اجرای ویژه برنامه «دهکده بهار ایران» اشاره کرد و گفت: 22 بوستان محوری در مناطق 22 گانه شهر تهران، محل برگزاری ویژه برنامه‌های دهکده‌ بهار ایران هستند و در آنها انواع برنامه‌های فرهنگی هنری برای عموم مردم برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: از 22 بوستان مذکور، 16 بوستان از دوم تا 9 فروردین برنامه داشتند و به احترام فرارسیدن لیالی قدر اجرای برنامه نخواهد داشت، اما 6 بوستان دیگر در 5 شب پایانی ماه مبارک رمضان میزبان تهرانی‌ها خواهند بود. در این بین، محوری ترین برنامه‌ها در بوستان پارک ملت در شمال تهران و ضلع شرقی حرم حضرت عبدالعظیم در جنوب تهران اجرا می‌شوند.

زیبایی‌نژاد با اشاره به پخش برنامه تلویزیونی «نسیم رمضان» گفت: ویژه برنامه «نسیم رمضان»،‌ هر شب از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود و حال و هوای شهر شهدای فرهنگسرای خاوران را پیش چشم مخاطبان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار مسئولان آستارایی با خانواده شهدا
  • «شهر شهدا» در فرهنگسرای خاوران تا پایان ماه رمضان ادامه دارد
  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده حسین (ع) برگزار می شود
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • تجلیل مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان از رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان