Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@12:23:00 GMT

ابتلا به آبله میمونی در نیشابور مشاهده نشده است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۶۹۴۳۷

ابتلا به آبله میمونی در نیشابور مشاهده نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درودی ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران اظهار کرد: وزیر بهداشت قول داده‌اند در روز رسمی اعلام دانشگاه علوم پزشکی نیشابور در این شهرستان حضور پیدا کنند و بزودی دانشکده علوم پزشکی با پیگیری‌های نمایندگان مجلس به دانشگاه تبدیل می‌شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور افزود: آبله میمونی در نیشابور تاکنون شناسایی نشده است و تستی نیز تاکنون در این زمینه در این شهرستان انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سلامت مردم نیشابور بزرگ در اولویت ماست و بر روی پول بیت‌المال با کسی تعارف ندارم و اجازه سیاست بازی را در سلامت مردم نخواهیم داد.

درودی با اشاره به وضعیت کرونایی شهرستان ابراز کرد: از ابتدای سال ۳۳ نفر فوتی ناشی از کرونا داشته‌ایم که ۱۶ نفر قطعی به کرونا مبتلا شده بودند و ۱۷ نفر فوت مشکوک داشتیم.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: در حال اخذ مجوز بیمارستان تخصصی اعصاب و روان در حاجی‌آباد شهرستان زبرخان هستیم که در حال جانمایی زمین و مطالعات این پروژه هستیم.

وی اظهار کرد: طبق برآورد مالی که انجام شده است ۲۵۰ میلیارد تومان دانشکده علوم پزشکی بدهی داشته است و ۵۰ میلیارد تومان تا به امروز معوقه پرداخت کرده‌ام و تا مادامی که معوقات پرسنل پرداخت نشود پروژه جدیدی را شروع نمی‌کنم و به دنبال رزومه سازی برای خودم نیستم.

درودی با اشاره به حواشی متن حکم وی در شهرستان افزود: سیاست‌های جدید وزارت بهداشت بدین گونه است که کشور را بصورت ده منطقه تقسیم کرده و هر منطقه رئیس منطقه دارد که در خراسان رضوی رئیس منطقه دانشگاه علوم پزشکی مشهد است که با تفویض اختیار وزیر تمام احکام سرپرست دانشکده‌ها را ریاست منطقه می‌زند اما حکم ریاست دانشکده علوم پزشکی نیشابور توسط وزیر بهداشت و درمان خواهد خورد.

کد خبر 5497410

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی نیشابور آبله میمون ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا گرد و غبار خراسان رضوی آمار کرونا احتکار گرد و خاک اردبیل آلودگی هوا سیدابراهیم رئیسی مشهد علوم پزشکی نیشابور دانشکده علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: ۴۹ حادثه ترافیکی از ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ماه سال جاری در شهرستان‌های گناباد و بجستان به وقوع پیوست که در مقایسه با میزان مشابه سال قبل کاهش قابل توجهی داشته است.

محمدحسین اسماعیل‌زاده افزود: ۴۸۰ ماموریت توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد در این مدت انجام شد که تعداد ماموریت‌ها نسبت به آمار مشابه، ۱۹ درصد کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: از آغاز طرح سلامت نوروزی کلیه پایگاه‌های اورژانس دانشگاه در حالت آماده باش و سه ایستگاه سلامت نیز در محور‌های مواصلاتی به شهرستان‌های گناباد و بجستان در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

اسماعیل زاده گفت: تصادف‌ات جاده‌ای و مناطق روستایی، ۴۳ درصد مجموع ماموریت‌های اورژانس گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی را در سال ۱۴۰۲ شامل شده است.

وی افزود: از مجموع ۱۶ هزار و ۸۱۶ ماموریت اورژانس در شهرستان‌های تابعه (گناباد و بجستان) هفت هزار و ۳۲۲ ماموریت مربوط به خدمات رسانی در تصادف‌های جاده‌ای و محور‌های روستایی بود.

شهرستان‌های گناباد و بجستان با ۱۶ پایگاه اورژانس و یک پایگاه اورژانس هوایی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند و به ترتیب در فاصله ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنب و جنوب غربی مشهد واقع هستند.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • چند خبر کوتاه از شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • کاهش ۳۵ درصدی حوادث ترافیکی در گناباد و بجستان
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم