Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- پس از ۱۷ سال بلاتکلیفی روز گذشته سیم‌های خاردار پادگان ارتش مشهد در خیابان ارشادالرضا به طور کامل برداشته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، انتقال پادگان ارتش از محدوده بلوار امام خمینی (ره) و خیابان شهید بهشتی مشهد مقدس حدود 17 سال است که بلاتکلیف مانده بود. با دستور رئیس قوه قضاییه پرونده انتقال این پادگان امسال باردیگر به جریان افتاد و اوایل اردیبهشت امسال طرح انتقال پادگان و افزودن اراضی پادگان به محدوده شهری در کمیسیون ماده 5 شهرداری مشهد مقدس به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش شورای شهر/ از آغاز عملیات ساماندهی اراضی پادگان لشکر 77 ارتش تا نوسازی 700 دستگاه تاکسی در مشهدتعامل چهارجانبه برای تسهیل در دسترسی شهروندان مشهدی/ دیوار پادگان لشکر 77 ارتش تخریب شد + فیلمهفته‌آینده؛ آغاز بازگشایی پادگان ارتش در مشهد مقدس / روند انتقال با حداقل خسارت به منابع طبیعی محوطه انجام می‌شود

حدود 10 روز پس از آن هم شورای عالی شهرسازی و معماری نیز این طرح را تصویب کرد و عصر روزگذشته تمامی سیم‌های خاردار پادگان برداشته شد و گفته می‌شود ظرف دو هفته دیگر یک معبر برای عبور و مرور شهروندان در خیابان ارشاد الرضا ایجاد می‌شود.

 

 

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پادگان ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حدود ۸ میلیون مسافر نوروزی به مشهد مقدس

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: روز گذشته بیش از ۴۶۲ هزار نفر به مشهد تشرف داشته‌اند، همچنین از پانزدهم اسفند تا پایان هشتم فروردین ماه ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار نفر به مشهد وارد شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد امروز پنجشنبه نهم فروردین_ در نشست خبری جمع‌بندی آمار ورود زائران به مشهد اظهار کرد: روز گذشته بیش از ۴۶۲ هزار نفر به مشهد تشرف داشته‌اند، همچنین از پانزدهم اسفند تا پایان هشتم فروردین ماه ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار نفر به مشهد وارد شده‌اند.

وی افزود: سطح اشغال واحدهای اقامتی در روز گذشته در سطح استان ۵۱ درصد و در مشهد ۶۳ درصد بوده است، همچنین از پانزدهم اسفند ماه تا امروز میانگین سطح اشغال واحدهای اقامتی در سطح استان ۳۹ درصد و در مشهد ۴۱ درصد بوده است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: تخفیف‌های ۳۰ تا ۴۰ درصدی که برای اقامت ۱۰ روزه زائران در مشهد در نظر گرفته شده تأثیرگذار بود و در حال حاضر ۱۵ درصد از ظرفیت‌های اقامت رسمی مشهد را به خود اختصاص داده است.

وی در خصوص اقدامات برنامه‌ریزی شده برای بازگشت زائران از مشهد عنوان کرد: امسال علاوه بر تعطیلات دوازدهم و سیزدهم فروردین، بیست‌ودوم تا بیست‌وچهارم فروردین را هم در پیش داریم که پیک دیگری برای بازگشت زائران محسوب می‌شود و ما برای بازگشت زائران در هر دو پیک برنامه‌ریزی کرده‌ایم؛ در طول ایام نوروز کسانی که از ظرفیت حمل و نقل عمومی جاده‌ای استفاده می‌کنند، بهتر است در زمان تهیه بلیت رفت، بلیت برگشت خود را تهیه کنند تا در زمان برگشت با مشکلی مواجه نشوند.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد در پاسخ به این سوال که چرا آمار جمع‌بندی ورود زائران به مشهد از پانزدهم اسفند ماه محاسبه می‌شود، تصریح کرد: ما همانند استان مازندران نیستیم که دوره خدمت خود را از اواخر اسفند آغاز کنیم؛ اینجا مشهد است و موضوع سفر مردم زیارت است، مردم برای مناسبت‌های زیارتی به مشهد سفر می‌کنند؛ امسال ماه رمضان با نوروز تقارن پیدا کرده بود و مردم سفر خود را در نوروز متوقف کرده بودند، از همین رو پیش‌بینی کرده بودیم یکی از پیک‌های ورود زائران به مشهد پیش از آغاز ماه رمضان باشد.

معاون استاندار خراسان رضوی در پاسخ به سوال دیگری که با توجه به خلوتی خیابان‌های مشهد در نوروز، مبنای محاسبه آمار ورود زائران چگونه است، گفت: هر جا شما خلوتی می‌بینید بگوید ما از همان مسیر برویم؛ ترافیک مشهد در نوروز اذیت‌کننده شده است و اینگونه نیست که زائر کمی به مشهد آمده باشد.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد گفت: همچنین در ناوگان حمل و نقل عمومی ضعف داریم. در مشهد طی ایام نوروز تجربه ۱۰۰ رام قطار را هم داشته‌ایم، اما این روزها تعداد رام قطارها از ۷۶ رام بیشتر نشده است. تعداد پروازهای فرودگاه مشهد نیز به همین شکل است و باید این ظرفیت افزایش پیدا کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 740061

دیگر خبرها

  • انتقال خون گلستان آماده خونگیری از شهروندان در شب‌های قدر است
  • ورود حدود ۸ میلیون مسافر نوروزی به مشهد مقدس
  • اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است
  • نشتی خط لوله انتقال آب شرب در خیابان میر اصفهان
  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر به مشهد مقدس
  • خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در شب قدر
  • بازپس‌گیری فضای شهری از خودروها به نفع شهروندان به سبک بارسلون
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • بزرگترین سفره افطار جهان به طول ۶ کیلومتر در مشهد مقدس 
  • دردسرساز شدن شکستگی لوله فاضلاب در خیابان ۱۲ متری ملاثانی + تصاویر