Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر ۸ شهید خوشنام دوران دفاع مقدس امروز دوشنبه ۲ خرداد وارد شهر پل سفید مازندران شد.

سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: این شهدای خوشنام در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مازندران تشییع و خاکسپاری می‌شوند.

برنامه ویژه استقبال از شهدای خوشنام دوران دفاع مقدس از عصر فردا امروز با ورود هشت شهید در شهرستان‌های پل سفید، شیرگاه و قائم شهر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته سردار ملکی شب وداع رسمی شهدا روز سه شنبه بعد از نماز مغرب در محل یادمان شهدای ساری واقع در پارک موزه دفاع مقدس انجام خواهد شد.

یک شهید در اداره کل ورزش و جوانان استان، یک شهید در بابل و یک شهید در روستای شورکا جویبار، یک شهید در آلاشت و دو شهید در چالوس تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

صبحگاه مشترک، همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه عملیات بیت المقدس، اجرای سرود سلام فرمانده در شهرستان‌ها، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، عطر افشانی گلزار شهدا و رو نمایی از اجرایی سرود فتح خرمشهر از جمله برنامه‌ها مهم سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر در استان است.

به گفته سردار ملکی پایگاه‌ها فرهنگی دفاع مقدس در شهرستان‌ها ایجاد می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای گمنام شهدای دفاع مقدس یک شهید دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۶۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که ارتش اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته دست به چهار جنایت جدید علیه غیرنظامیان زده که ۴۲ شهید و ۶۳ زخمی د رپی داشته است.

او در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با گذشت ۱۹۶ روز از جنگ، تعداد شهدا به ۳۴۰۱۲ و تعداد زخمی‌ها به ۷۶۸۳۳ نفر افزایش یافته است و همزمان پیکر هزاران شهید همچنان زیر آوار ساختمان‌ها مانده و کار آواربرداری نیز به کندی پیش می‌رود.

در این میان با خروج نظامیان اشغالگر از شهر خان یونس، نیرو‌های امدادی با فراغ بال بیشتری در حال جست‌و‌جوی پیکر شهدا هستند و در بیمارستان الشفاء در شهر غزه نیز که سه هفته از خروج ارتش اسرائیل می‌گذرد، جست‌و‌جو‌ها ادامه دارد.

سازمان امدادرسانی غزه نیز اعلام کرده است که ارتش اشغالگر در بیمارستان الشفاء اقدام به دفن پیکر شهدا در چند متری زمین کرده و روی آن را شن و ماسه و زباله ریخته است.

اما در ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش اسرائیل، جنگنده‌های این رژیم، عصر امروز اردوگاه «الشاطی» واقع در ساحل غزه را به شدت بمباران کردند که به شهادت و مجروحیت تعدادی از اهالی غزه منجر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • گرامیداشت فرزندان گلکون کفن ۲ شهرستان گیلان
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • مستندهایی از شهدای شاخص شهرستان دشتی ساخته شود
  • تشییع پیکر جانباز هشت سال دفاع مقدس
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس