Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ مراد صارمی روز دوشنبه با بیان اینکه  در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری دسته جمعی بین عشایر سیار و اهالی روستای "رحمت آباد"،ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند افزود: ماموران در بررسی اولیه مطلع شدند که به دلیل ورود احشام عشایر سیار به مزارع و چراندن محصولات کشاورزی بین افراد درگیری رخ داده است و با چوب و سنگ همدیگر را مورد ضرب و جرح قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند با اقدامات فنی ۸ نفر از عاملان نزاع و درگیری را دستگیر کنند، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

صارمی تصریح کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت عمومی تعارف ندارد و افرادی که نیت‌های پلیدی در سر می‌پرورانند بدانند که پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه شهروندان و مقام قضائی با آنان برخورد خواهد کرد.

اقلید از شهرستان‌های شمالی فارس است که در فاصله ۲۱۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها نزاع خیابانی نزاع خیابانی اقلید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی نزاع خیابانی اقلید نزاع خیابانی نزاع خیابانی اقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری

 

به گزارش تابناک از روابط عمومی پلیس مازندران، سرهنگ حسن عبدالله زاده روز دوشنبه افزود: ماموران پاسگاه هولار شهرستان ساری در پی دریافت خبری مبنی بر ایجاد اختلال در نظم و امنیت تفرجگاه جنگلی سکوتپه این شهرستان با ایجاد نزاع و درگیری توسط افرادی ناشناس و ترک محل توسط آنها، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد : ماموران پاسگاه هولار ساری پس از تلاش بی وقفه چهار نفر از عوامل نزاع و درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه را شناسایی و موضوع را با مرجع قضایی هماهنگ کردند.

سرهنگ عبدالله زاده از دستگیری هر چهار متهم دراقدامی غافلگیرانه در کمترین فرصت ممکن خبر داد و تصریح کرد :ماموران پاسگاه هولار متهمان را پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • دستگیری عوامل درگیری در تفرجگاه جنگلی سکوتپه ساری
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند
  • عاملان تیراندازی در بردسیر، ظرف ۲ ساعت دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم
  • عاملان نزاع ودرگیری مسلحانه در شهر بم دستگیرشدند
  • قتل پدر در پی درگیری لفظی خواهر و برادر 
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در خرم آباد