Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر تهران از اعلام نظر مثبت و مساعدت اعضای شورای شهر تهران برای اعزام نیرو و تجهیزات از سازمان آتش‌نشانی تهران به محل حادثه ریزش آوار در آبادان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره اعزام نیرو و تجهیزات امدادی آتش‌نشانی تهران برای امدادرسانی در حادثه ریزش ساختمان 10 طبقه در آبادان، اظهار کرد: با توجه به محدودیت زمانی برای تشکیل جلسه شورای شهر تهران، به منظور ارسال نیرو و تجهیزات از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به محل حادثه مذکور، اعضای شورای شهر تهران، به صورت آنلاین با هم جلسه‌ای برگزار و نظر مثبت و مساعدت خود در اعزام نیروها از آتش‌نشانی تهران به آبادان برای امدادرسانی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای شهر تهران درباره زمان ارسال نیرو و تجهیزات از آتش‌نشانی تهران به آبادان نیز گفت: این مسئله بستگی به دستگاه اجرایی (شهرداری تهران) دارد البته دوستان تلاش می‌کردند که این اتفاق هرچه زودتر عملیاتی شود.

دستور مخبر برای رسیدگی فوری به مصدومان حادثه آبادانآمادگی شهرداری تهران برای اعزام تیم‌های حرفه‌ای آتش‌نشانی به آبادان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران آتش نشانی تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران شورای شهر تهران نیرو و تجهیزات اعزام نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دولت آباد گفت: در پی اعلام حریق سنگین در یک کارگاه مکانیکی، بلافاصله خودرو‌های آتش نشانی به محل اعزام و اقدام به اطفا آتش کردند.


سعید نریمانی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه اطفائیه سنگین و یک دستگاه خودروی آبرسان همراه با ۱۰ نیروی آتش نشانی به محل اعزام شدند و حریق را مهار کردند.
وی افزود: در این آتش سوزی سه دستگاه خودروی در حال تعمیر و تجهیزات و وسایل تعمیرگاه در آتش سوخته است و علت حادثه و میزان خسارت در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبارنامه ۱۴ نماینده منتخب تهران در مجلس
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید