Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@08:02:52 GMT

ساعت دیدار امیدهای ایران و عراق مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۰۳۳۵

ساعت دیدار امیدهای ایران و عراق مشخص شد

جلسه هماهنگی دو بازی دوستانه تیم‌های امید عراق و ایران در سالن جلسات هتل بغداد برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این نشست فراز فاطمی سرپرست تیم امید، چیا فوادی مدیررسانه‌ای تیم امید و علی صادق‌زاده به‌عنوان رابط بین دو فدراسیون فوتبال عراق و ایران به همراه علی جبار نایب رئیس فدراسیون فوتبال عراق و همچنین مدیران بخش های مختلف برگزاری بازی اعم از کمیته داوران فدراسیون فوتبال عراق، سرپرست و مدیررسانه‌ای تیم عراق و بخش روابط عمومی فدراسیون فوتبال عراق و همچنین بخش‌های امنیتی مثل ارتش و پلیس عراق حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت مقرر شد بازی اول تیم‌های امید ایران و عراق ساعت 19:30 به وقت بغداد برابر با ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه جدید و مدرن المدینه الدولی (ورزشگاه بین‌المللی مدینه) برگزار شود. عراقی‌ها ابراز امیدواری کردند تا فردا مشکل آلودگی رفع شود.

ملی‌پوشان ایران در بازی اول با پیراهن، شورت و جوراب سفید و در بازی دوم با پیراهن، شورت و جوراب قرمز بازی خواهند کرد. عراقی‌ها در بازی اول سبز و در بازی دوم سفیدپوش خواهند بود.

اقدام فدراسیون فوتبال برای پرداخت مطالبات کادر فنی تیم امید و 2 مربی تیم بزرگسالان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عراق تیم فوتبال امید فدراسیون فوتبال عراق تیم فوتبال امید فدراسیون فوتبال عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران - ترکمنستان

تیم ملی فوتبال ایران در دور برگشت مرحله مقدماتی انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه عشق آباد به دیدار ترکمنستان خواهد رفت.

یوز‌های فوتبال آسیا در گروه E مقدماتی جام‌جهانی با تیم‌های ازبکستان، ترکمنستان و هنگ‌کنگ هم‌گروه‌اند که ۳ بازی اخیر را با پیروزی ۴ بر صفر مقابل هنگ‌کنگ، تساوی ۲ بر ۲ برابر ازبکستان و برد ۵ گله مقابل ترکمنستان پشت سر گذاشته‌اند و در حال حاضر با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به ازبک‌ها صدرنشین گروه‌شان هستند. ترکمنستان هم با یک مساوی، ۲ باخت و یک امتیاز قعرنشین است.

شاگردان قلعه‌نویی هفته گذشته در ورزشگاه آزادی با ۵ گل ترکمنستان را در هم کوبیدند و در صورت پیروزی در مسابقه امروز به دور نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ صعود خواهند کرد.

وضعیت ۲ تیم در ۵ بازی اخیر:

ترکمنستان: ۲ مساوی و ۳ باخت

ایران: ۳ برد، یک مساوی و یک باخت

به روایت آمار:

۲ تیم تاکنون ۹ بار به مصاف هم رفته‌اند که ۴ بازی را ایران برده، ۲ بازی را ترکمنستان و ۳ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

۲۳ توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده که ۱۵ گل از آن یوز‌ها و ۸ گل سهم ترکمنستانی‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • فوری؛ یحیی گل محمدی در آستانه هدایت تیم ملی امید!
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • فدراسیون فوتبال به AFC: بازی روی چمن مصنوعی را ممنوع کنید!
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد
  • ساعت بازی برگشت تیم ملی فوتبال ایران - ترکمنستان
  • قلعه نویی جانشین سردار آزمون را مشخص کرد | زوج جذاب و جدید در خط حمله تیم ملی
  • بازی‌های مهم امروز و جدول پخش زنده آن‌ها
  • پیراهن تیم ملی عوض شد(عکس)