Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@08:56:27 GMT

نهمین سالروز تاسیس لشکر فاطمیون گرامی داشته شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۰۳۳۷

نهمین سالروز تاسیس لشکر فاطمیون گرامی داشته شد

لشکر فاطمیون در ۲۲ / ۲ / ۱۳۹۲ توسط ۲۲ نفر از شیعیان افغانستان تشکیل شد و نقطه عطفی در تاریخ مقاومت شیعیان افغانستان گردید.

به گزارش مشرق، مراسم گرامیداشت نهمین سالروز تاسیس لشکر فاطمیون با حضور خانواده های معظم شهدا ،جانبازان و رزمندگان غیور فاطمیون و همچنین مهاجرین افغانستانی استان تهران، در آستان مقدس حضرت شیخ صدوق علیه الرحمه در شهرری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مراسم از سوی لشکر فاطمیون در حالی برگزار گردید که برنامه های متنوعی از جمله سخنرانی آقای مهاجر از فرماندهان میدانی در سوریه و مداحی کربلایی علی اصغر طهماسبی و روایتگری رزمنده فاطمیون برادر دانیال فاطمی در آن پیش‌بینی شده بود.

همچنین اجرای سرود توسط گروه سرود بین المللی میثاق مهاجر صورت گرفت و در آخر، اجرای همخوانی نماهنگ سلام فرمانده توسط حاضران انجام شد.

لشکر فاطمیون در ۲۲ / ۲ / ۱۳۹۲ توسط ۲۲ نفر از شیعیان افغانستان تشکیل شد و نقطه عطفی در تاریخ مقاومت شیعیان افغانستان گردید. لشکر فاطمیون هرساله این ایام را جشن میگیرند و در جای جای ایران دور هم جمع می‌شوند.

و در حاشیه مراسم نمایشگاه فرهنگی کتاب خاطرات شهدا و زندگینامه شهدای مدافع حرم دایر گردید و همچنین برنامه های متنوعی برای فرزندان شهداء، جانبازان و رزمندگان از جمله: مسابقه نقاشی، آموزش اوریگامی، مسابقات حفظ قرآن کریم و شعر خوانی انجام شد و در نهایت با اهای جوایز مختلفی به برندگان، به کار خود پایان داد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مشرق تیپ فاطمیون فاطمیون لشگر فاطمیون فاطمیه لشکر فاطمیون فرمانده تیپ فاطمیون خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت شیعیان افغانستان لشکر فاطمیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت مهاجرین افغانستانی از عملیات تنبیهی وعده صادق + فیلم

مراسم حمایت از پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی و کودک کش در هیئت رزمندگان و شهدای فاطمیون شهرستان ورامین برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم از شکست هیمنه پوشالی استکبار و اسرائیل گفتند و پاسخ موشکی سپاه جمهوری اسلامی ایران را حق مسلم و مشروع دانستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • روایتی از پدر و پسر شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • حمایت مهاجرین افغانستانی از عملیات تنبیهی وعده صادق + فیلم
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • مراسم رژه روز ارتش در سنندج برگزار شد + فیلم
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • استقبال خانواده شهدای لشکر فاطمیون از پاسخ موشکی ایران + فیلم
  • برگزاری مراسم سان ورژه نیروهای مسلح مستقردر کردستان فردا در سنندج
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطفی در تاریخ مبارزه با رژیم اشغالگر قدس
  • تغییر محل برگزاری رژه روز ارتش در اهواز