Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز دوشنبه در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان انزل و گرامیداشت ۵۶۸ شهید تیپ ۴۱ متحرک هجومی شهید آبشناسان قوشچی ارومیه افزود: تا زمانی‌که روحیه شهادت طلبی بین مردم و جوانان باشد، دشمنان در برابر ملت ایران شکست خواهند خورد.
وی اضافه کرد: استکبار جهانی به علت وجود روحیه شهادت طلبی بین مردم ایران، قدرت تعرض به ایران اسلامی را ندارد و این روحیه همواره بین مردم ایران تقویت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تکریم شهدا را تکریم فرهنگ شهادت دانست و ادامه داد: شهدا با نثار جان خود علاوه بر ایجاد امنیت پایدار در جامعه عزت و استقلال ایران اسلامی را حفظ کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم در این یادواره گفت: عزت امروز کشور و ملت ایران در برابر دشمنان نتیجه نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
جواد جنگی با بیان اینکه شهدا به حیات طیبه و کمال انسانی دست یافته بودند، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه همگان است چرا که حرکت در مسیر شهدا سبب می شود تا بر مشکلات و سختی ها پیروز شویم.

در این آیین با اهدای لوح سپاس از خانواده شهدا تجلیل شد و همچنین دفتر کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش اموزی منطقه انزل افتتاح شد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه امام جمعه ارومیه وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه امام جمعه ارومیه آذربایجان غربی ارومیه امام جمعه ارومیه وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح پنج شنبه در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان بین دو قطب شرقی و غربی تقسیم شده و یک بخش در دست کمونیست و یک بخش در دست لیبرالیسم بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در چنین شرایطی هیچ پایگاهی برای اسلام و حق و انصاف وجود نداشت اما خداوند با پیروزی انقلاب اسلامی این ابرقدرت‌ها را غافلگیر کرد.

عبادی با تأکید بر اینکه بعد از پیروزی انقلابی نیز تمام قدرت‌ها جلوی ما ایستادند و به قول خودشان همه گزینه‌ها را روی میز داشتند، گفت: اتفاقاتی چون حادثه طبس و شکست نظامی آمریکا نمونه‌ای از حمایت‌های الهی از ایران و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هر دولتی که بر سرکار آمد سیاست‌های خود را در حوزه فرهنگ چه عفاف و حجاب و چه تکریم زبان فارسی اجرا کرد، ادامه داد: این موضوع آسیب‌هایی را وارد کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مردم همواره از ما عدالت را می‌خواهند، یادآور شد: همه ما باید در راستای اجرای قانون اساسی و عدالت و فرهنگ عفاف و حجاب قدم برداریم و از فرصت دولت سیزدهم نیز در این زمینه بیشترین استفاده را داشته باشیم.

عبادی ادامه داد: در حوزه عفاف و حجاب همه دستگاه‌ها باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند و مسئولیت تنها بر عهده یک نهاد نگذاریم.

وی با بیان اینکه در کنار عمل به قوانین باید با جوانان و نوجوانان خود صحبت بکنیم، گفت: جوانان و جوانان ما گوش شنوا دارند.

نماینده ولی فقیه در زمینه اتفاقات ۶ ماه گذشته در غزه اظهار کرد: لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست و تاریخ استعمار و استکبار پر از جنایت و آدم کشی است.

عبادی با بیان اینکه لیبرال دموکراسی دروغ‌ها و جنایت‌های خود را توجیه می‌کند، یادآور شد: اما امروزه مردم همه کشورهای جهان هشیار شده‌اند و در سراسر جهان از قشرهای مختلف برای نجات بشریت فریاد می‌زنند.

کد خبر 6088452

دیگر خبرها

  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • جهاد تبیین امسال در راس امور قرار گیرد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی