Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@19:33:56 GMT

نجات ۳۲ نفر از گرفتارشدگان زیر آوار ساختمان آبادان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۰۵۸۱

نجات ۳۲ نفر از گرفتارشدگان زیر آوار ساختمان آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس؛ مهدی ولی‌پور، رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: با توجه به وسعت حادثه در آبادان تعداد تیم ها و نیروهای امدادی-عملیاتی برای رهاسازی و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان افزایش یافته که بر این اساس ۱۷ تیم امدادی و واکنش سریع از شهرهای آبادان، اهواز، دشت آزادگان، خرمشهر، شادگان و ماهشهر برای انجام عملیات تخلیه و ایمن سازی محل حادثه اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر اعزام ۱۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی ارتباطات رادیویی نیز در محل حادثه مستقر شده است. تا این لحظه هم گزارش قطعی مصدوم شدن ۲۷ نفر و پنج فوتی در حادثه ریزش ساختمان در آبادان اعلام شده است.

ولی پور بیان کرد: نیروهای امدادی هلال احمر ۳۲ نفر از گرفتارشدگان در زیر آوار را نجات داده و ۲۷ نفر را به مراکز درمانی شهرستان آبادان منتقل کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تخریب هلال احمر آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی جهت امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان، تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، رضا فلاح شامگاه _یکشنبه، بیست‌وششم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از دریافت هشدارهای صادره از سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیل در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق جنوب و شرق، ۴٠٠ نیروی امدادی و عملیاتی جهت امدادرسانی‌های احتمالی به هموطنان، تا اطلاع ثانوی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه پیام‌های هشدار، اطلاع‌رسانی و آماده‌باش در سراسر استان انجام شده است، افزود: ۵۵ پایگاه امدادونجات، مراکز پیام، تیم واکنش سریع، آنست و هم چنین شعب هلال احمر در سطح استان آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه تجهیزات امدادی تقویت و به‌روزرسانی شده است، تصریح کرد: آماده‌باش جدی به رؤسای شعب و تیم‌های عملیاتی شهرستان‌های جنوب و شرق استان داده شد و هشدار مناطق در معرض خطر با همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران و خانه‌های هلال اعلام شده است.

کد خبر 744588

دیگر خبرها

  • سیلاب در محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • سیلاب محور خاش به ایرانشهر جان ۳ نفر را گرفت
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران/ ٨ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شد
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت
  • در پی هشدار سیل، هلال احمر کرمان در آماده‌باش قرار گرفت
  • ریزش آوار منجر به مرگ یک نفر شد