Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@04:39:08 GMT

خلاف شایعات؛ عزیزبک آمانوف در استقلال می ماند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۰۵۹۴

سرمربی استقلال تصمیمی مبنی بر کنار گذاشتن هافبک ازبک تیمش ندارد

با وجود اینکه عزیزبک آمانوف در دقایق کمی برای استقلال بازی کرده است، او فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند.

به گزارش طرفداری، عزیزبک آمانوف در نیم فصل دوم با قراردادی 2.5 ساله با استقلال قرارداد امضا کرد اما در قرارداد او بندی وجود دارد که باشگاه در صورت رضایت نداشتن کادرفنی می تواند با پایان نیم فصل اول قرارداد او را فسخ کند، بدون اینکه ناچار باشد خسارتی به او بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین آمانوف دقایق کمی برای استقلال بازی کرده و شایعاتی به راه افتاده که ممکن است او در پایان فصل از این تیم جدا شود.

با این حال پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد فرهاد مجیدی نسبت به حضور آمانوف اعلام نیاز کرده و او فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند.

گفته می شود مجیدی قصد دارد فصل آینده از آمانوف در نقش هافبک بازیساز استفاده کند و دقایق بیشتری به او فرصت بازی کردن بدهد.

 

بیشتر بخوانید:

آمانوف بالاخره به شرایط بازی رسید

نیمکت نشینی 180 دقیقه ای عزیزبک آمانوف بعد از پنالتی جام حذفی

نیمکت نشینی عجیب عزیزبک آمانوف برابر سپاهان

 

اخبار داغ 

اتهام جادوگری به سرمربی مس کرمان / فیلم گل دوم مهدی طارمی به توندلا (پورتو 3-1 توندلا) هواداران رئال مادرید خواهان بازگشت کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ و رهبری هواداران میلان پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس پیرامون شایعات شکل گرفته در مورد بحث‌های نقل و انتقالاتی و لیست مازاد این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد و به تکذیب این شایعات پرداخت.

این باشگاه نوشت:"به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند."

دیگر خبرها

  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است
  • اطلاعیه راه‌ آهن درباره عدم مجوز قطار افغانستان ترکیه خلاف واقع است
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد
  • در صورت تعطیلی پنجشنبه‌ها نباید میزان دستمزد تغییر کند
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)