Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان خصوصی سازی فرآیند واگذاری سهام دولت در دو شرکت ایران خودرو و سایپا را بیان کرد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از ایرنا، «محمدتقی آذرشب»  درباره واگذاری سهام ایران‌خودرو و سایپا توسط سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: سهام دولت در دو شرکت سایپا و ایران‌خودرو به ترتیب ۱۷ و ۵.۷ درصد است که واگذاری پس از انجام شرایط لازم اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: واگذاری سهم دولت در شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا نیازمند انجام فرآیندها و برنامه‌ریزی‌های خاصی است.

آذرشب افزود: واگذاری سهام دولت در این دو شرکت به این صورت است که پس از بررسی پیشنهاد سازمان خصوصی سازی در کارگروهی، به هیات واگذاری ارسال شود و بعد در پروسه عرضه، بازاریابی و ارزشیابی قرار گیرد و در آخر در مرحله واگذاری قرار گیرد.

معاونت واگذاری سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی تصریح کرد: پروسه‌های ذکر شده انجام نشده است و باید منتظر اجرایی شدن آن بمانیم.

 

/انتهای پیام

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: ایران خودرو و سایپا سازمان خصوصی سازی واگذاری سهام سهام دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف نام ایران از پسوند رسمی باشگاه استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اطلاعیه واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال در حالی منتشر شده که قرار است مالکیت دو باشگاه روز سوم اردیبهشت واگذار شود و ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به صورت بلوکی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

در گزارش ورزش سه آمده است:نکته جالب اینکه در بخش هفدهم مقررات واگذاری سهام این دو باشگاه آمده که واگذاری باشگاه استقلال منوط به حذف یک پسوند از نام رسمی این باشگاه خواهد بود.

باشگاه استقلال تاکنون با نام رسمی «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران»  در مسابقات فعالیت داشت و حالا تنها نام استقلال برای این باشگاه باقی خواهد ماند.

۲۵۱ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896268

دیگر خبرها

  • مردم به جای سرمایه گذاری در بانک؛ نفت بخرند!
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • مشکل بزرگ واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک‌ها و هلدینگ‌ها
  • از نام «باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال ایران» فقط «استقلال» می ماند (+ عکس)
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • مردم به جای سرمایه‌گذاری در بانک نفت بخرند!
  • حذف نام ایران از پسوند رسمی باشگاه استقلال