Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تاکنون تامین زمین برای احداث ۷۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در این استان به طور قطعی انجام گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدسوبه نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، عباس یوسف‌زاده اظهارداشت: بیش از 372 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد تاکنون 150 هزار و 288 نفر حائز شرایط اولیه شناخته شده و حدود 51 هزار نفر تایید نهایی شده اند، این در حالی است که تاکنون 11 هزار و 162 نفر نیز مبلغ اولیه برای ساخت واحد خود در استان را واریز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از همه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن که پیامک دریافت کرده‌اند، خواست برای تکمیل اطلاعات به دفاتر پیشخوان دولت منتخب در سطح استان مراجعه کنند، چنانچه این متقاضیان در زمان تعیین شده مراجعه نکنند از طرح بزرگ نهضت ملی مسکن حذف خواهند شد.

اطلاعیه مهم وزارت راه برای متقاضیان نهضت ملی مسکنسردرگمی متقاضیان مجرد نهضت ملی مسکن؛ چرا تعهدنامه محضری در سامانه ثمن نیست؟وزیر راه و شهرسازی: 8 میلیون مستاجر در ایران داریم/ تغییر‌ در اجرای طرح نهضت ملی مسکن از خانه‌سازی به شهرسازی

یوسف زاده گفت: تمامی دفاتر پیشخوان در شهرهای مشهد و سطح خراسان رضوی به صورت مستمر در خدمت متقاضیان این طرح برای بارگذاری مدارک مورد نیاز آنان در سامانه هستند، مردم می‌توانند برای اطلاع از نام و نشانی دفاتر پیشخوان منتخب به وب سایت اداره کل راه و شهرسازی استان  مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی متولی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت است، بنابراین در دیگر شهرهای استان نیز، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توسط دفاتر تسهیل‌گری یا بنیاد مسکن شهرستان مراحل کار خود را پیش می‌برد.

انتهای پیام/281/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح نهضت ملی مسکن راه و شهرسازی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کرمی با اعلام تأمین زمین نهضت ملی مسکن در شهرستان گفت: تعداد کل ثبت نامی های شهرستان ده هزار و بیست و دو نفر بود که چهار هزار ششصد و شصت و شش نفر تأیید نهایی شدند و تعداد متقاضیان نهایی نیز چهار هزار و ششصد چهل نفر است که در قالب گروه ساخت و مشارکتی اقدام به ساخت مسکن می‌کنند

وی در ادامه با بیان اینکه در مرحله اول واگذاری زمین نهضت ملی مسکن ۱۰۸۰ واحد در نظر گرفته شده گفت: در مراسم قرعه کشی که با حضور نماینده‌های گروه ساخت انجام شد مکان زمین متقاضیان به آنها اعلام گردید که بلافاصله ساخت مسکن آغاز خواهد شد.

کرمی در ادامه تصریح کرد: در شهرهای آجین و پالیز هم بیست و شش نفر متقاضی نهضت ملی مسکن ثبت نام خود را تکمیل کردند که به همه ثبت نامی ها در این دو شهر یک قطعه زمین اهدا می‌گردد.

وی در پایان تاکید کرد: متقاضیان تا تاریخ سی و یک فروردین فرصت داشتند تکمیل وجه خود را انجام دهند و کسانی که مبلغ مورد نظر را واریز نکردند حذف و نفرات جایگزین معرفی شدند.

کد خبر 6087075

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی در اسدآباد برگزار شد
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش