Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-29@14:47:10 GMT

مهدوی کیا: عراق حریف تدارکاتی خوبی است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۰۷۵۵

مهدوی کیا می گوید دوست دارم هر دو تیم بدون مصدومیت این بازی را به پایان برسانند.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران اعتقاد دارد عراق حریف مناسبی برای تیم او در راه آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است.

به گزارش طرفداری، مهدی مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید ایران در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه با عراق گفت:

لازم دیدیم قبل از حضور در مرحله نهایی دو بازی تدارکاتی داشته باشیم و به همین دلیل هم در عراق هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق حریف مناسبی برای ماست چون همیشه فوتبال خوب و بازیکنان تاکتیکی و قدرتی داشته است. این بازی تست خیلی خوبی برای هر دو تیم خواهد بود. امیدوارم دو بازی خیلی خوب برگزار شود. دوست دارم هر دو تیم بدون مصدومیت این بازی را به پایان برسانند و با آمادگی کامل سراغ بازی‌های پیش‌رو بروند.

وی درباره اینکه چرا برخی بازیکنان اصلی در لیست او حضور ندارند، گفت:

با تیم زیر 21 سال به این مسابقات آمدیم و فقط دو بازیکن بالای 21 سال داریم. طبق برنامه‌ای که برای آینده داریم با این تیم آمدیم. تقریباً تیم کامل‌مان را داریم به جز دو سه بازیکن که در لیگ‌مان مشغول بازی هستند. ترجیح دادیم آنها به تیم باشگاهی خود کمک کنند و ان‌شاءالله بعد از مسابقات به جمع ما اضافه خواهند شد.

سرمربی تیم امید درباره ارزیابی‌ خود از تیم‌های دیگر جام قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت:

تورنمنت خوبی است. شاید بیشتر تیم‌ها با تیم زیر 23 سال بیایند و از لحاظ سنی از ما بزرگتر باشند، ولی ما براساس برنامه‌ای که برای صعود به المپیک داریم با تیم زیر 21 سال آمدیم. از همه تیم‌ها هم شناخت داریم و امیدواریم نتیجه بگیریم.

مهدوی‌کیا در خصوص تیم عراق عنوان کرد:

عراق را در تورنمنت قبلی دیدیم. ترکیبی از تیم 23 و 21 سال و تیم خوب و با کیفیتی است. فوتبال عراق از گذشته بازیکنان تکنیکی و با قدرت بدنی خوبی داشته است. به‌عنوان بازی تدارکاتی به این مسابقات نگاه می‌کنیم تا بیشتر نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم. از تمام بازیکنان استفاده خواهیم کرد و خیلی دنبال نتیجه بازی نیستیم.

وی در واکنش به این پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا بازیکنی عضو تیم بزرگسالان نیز در تیم ایران حضور دارد یا خیر؟ گفت:

همانطور که گفتم همه بازیکنان ما زیر 21 سال هستند. یکی دو بازیکن داریم که تجربه بیشتری دارند. یکی دو بازیکن‌مان قبلاً در لیست تیم ملی بزرگسالان بودند. در کل تیم جوانی آمدیم و با همین تیم هم به مسابقات می‌رویم.

سرمربی تیم امید ایران درباره آب و هوای عراق گفت:

در مورد آب و هوا هم نباید حرف بزنیم (با خنده)؛ انتظار نداشتیم چنین اتفاقی بیفتد. بازی کردن در این آب و هوا سخت است. امیدواریم زودتر هوا بهتر شود.

مهدوی‌کیا در خصوص میزبانی تیم عراق گفت:

من از مسئولان فدراسیون عراق تشکر کردم. همه چیز تا الان خوب بوده است. این چهارمین‌بار است که به عراق می‌آیم؛ هیچ وقت مشکلی نداشتم و امیدوارم شرایط طوری باشد که ما هم تیم ملی عراق را به ایران دعوت کنیم.

وی گفت:

خیلی دوست داشتیم تیم عراق را به ایران دعوت کنیم ولی این ماجرا برعکس شد. خیلی خوشحال هستیم که در این کشور حضور داریم. فکر می‌کنم برای هر دو تیم این بازی می‌تواند مفید باشد؛ هم برای ما و هم برای تیم عراق.

محمد خدابنده‌لو بازیکن تیم امید کشورمان نیز در این نشست حضور داشت و گفت:

خیلی خوشحالم اینجا حضور دارم و امیدوارم دو بازی تدارکاتی مناسب خوب برگزار کنیم و شرایط‌مان برای بازی نهایی بهتر شود. فکر می‌کنم شرایط حضورمان در کشور عراق به خوبی فراهم شد و امیدوارم ما هم کیفیت‌مان را نشان دهیم. هدف بزرگی داریم و فکر می‌کنم بازی‌ها برای ما از همین‌جا شروع می‌شود. عراق هم تیم خیلی خوبی است. از گذشته تیم‌های پایه این کشور تیم‌های با کیفیتی بودند و بازی دوستانه مناسبی برای ماست.

وی درباره تیم ملی عراق یادآور شد:

در دوره قبل هم مقابل عراق در اربیل بازی کردم. آن زمان بازیکنان با کیفیتی داشتند که الان در تیم بزرگسالان هستند. قطعاً بازیکنان با کیفیتی دارند و یک بازی دوستانه خوب برای محک زدن تیم ایران خواهند بود.

اخبار داغ 

اتهام جادوگری به سرمربی مس کرمان / فیلم گل دوم مهدی طارمی به توندلا (پورتو 3-1 توندلا) هواداران رئال مادرید خواهان بازگشت کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ و رهبری هواداران میلان پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی تیم مهدوی کیا دو تیم تیم امید تیم عراق دو بازی برای ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: زمین چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد لذت فوتبال را گرفت و امیدواریم دیگر اجازه بازی در این زمین را ندهند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار برابر ترکمنستان اظهار داشت: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان به خاطر بازی خوبی که انجام داد، تبریک بگویم، این تیم سرمربی بسیار خوبی دارد. در عین حال باید بگویم این زمین (چمن مصنوعی ورزشگاه عشق‌آباد) لذت را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

قایدی: نتوانستیم کیفیت واقعی‌مان را نشان دهیم

 

وی در ادامه افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی را که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد کرده‌اند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند، چون چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که «چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند؟»، گفت: آنهایی که جزو 23 نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می‌آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی، ولی مسئله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود. 

وی در خاتمه تصریح کرد: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند، اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند، اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما به خاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد، اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین حریف تدارکاتی استقلال مشخص شد
  • فکری بازی کنیم
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • شکست شاگردان ویسی در یک بازی تدارکاتی
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • روبرتو مارتینز: پرتغال حالا برای یورو آماده‌تر است
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت