Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، میثم لطیفی، معاون رئیس جمهور در جلسه شورای اداری و راهبری توسعه مدیریت استان زنجان ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: استفاده از ظرفیت مردمی و رهبری امام خمینی (ره) موجب پیروزی در جنگ شد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) فرمودند که انقلاب ما مردمی است، افزود: شعار دولت سیزدهم نیز«دولت مردمی» است و الگوی حکمرانی را باید تغییر دهیم چرا که حکمرانی ما خیلی بروکرات‌زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استخدامی و اداری با تأکید بر تغییر الگو و استراتژی‌های حکمرانی و حرکت به سمت الگوهای ایرانی اسلامی بیان کرد: الگوها و استراتژی‌های حکمرانی را باید تغییر دهیم چرا که در غیر این صورت باید دست به جیب مردم بزنیم.

لطیفی با بیان اینکه باید به سمت الگوی اسلامی ایرانی خودمان برویم، افزود: عدالت محوری، بهره‌وری و رشد و جلب رضایت عامه و مردم پایه بودن از مولفه‌های الگوی حکمرانی ایرانی اسلامی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در حکم کارگزینی کارمندان خیلی تفاوت بین دستگاههای اجرایی نداریم، ولی مشکل در موضوع خارج حکم‌ها است، گفت: در این خصوص دستگاه‌هایی که برخوردار هستند، پرداختی‌های بیشتری به کارکنان خود دارند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استخدامی و اداری با اشاره به اینکه برای ساماندهی پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت یک بخش مربوط به بحث نظارت بخش دیگر هم مربوط به الگوهای پرداخت است که باید تدابیری در این باره داشته باشیم، افزود: در همین راستا یک سامانه حقوق و مزایا برای کارکنان دولت راه‌اندازی می‌شود که وضعیت پرداختی‌ها مشخص شود.

وی از اختصاص شناسه یکتا برای کارکنان دولت خبر داد و گفت: این در واقع یک حساب مجازی است که میزان پرداختی‌ها به همه حساب‌های بانکی افراد از طریق آن قابل رصد است.

لطیفی به موضوع جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی نیز اشاره کرد و افزود: همچنین دنبال جابه‌جایی بین دستگاهی کارکنان برای تامین نیروی انسانی از طریق سامانه «کارمند ایران» هستیم که در قالب آن اعلام نیاز و مازاد اعلام خواهد شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استخدامی و اداری با اشاره به راه‌اندازی سامانه حقوق و مزایا که از 10 خرداد برای تمام مردم قابل دسترسی خواهد بود، افزود: ده‌ها عنوان پرداخت مزایا علاوه بر حقوق کارکنان وجود دارد که در این زمینه باید تدبیر شود.

وی با اشاره به عرضه نان به روش جدید به‌صورت پایلوت در زنجان گفت: حتی اگر نان را با این روش و سامانه به‌صورت رایگان هم به مردم عرضه کنیم باز هم می‌ارزد چرا که روش قبلی بسیار فساد زا بود.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان استخدام جا به جایی دستگاه ها رییس جمهور استان زنجان کارکنان معاون رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت مشخص شد + سند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر مهم درباره حقوق ۱۴۰۳ کارکنان دولت/ سقف حقوق ماهانه کارمندان دولت مشخص شد
  • اعلام ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت
  • ضریب حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت مشخص شد + سند
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان به طور جزئی فعال هستند
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد
  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • جامعه نخبگان کار و تولید به کمک مردمی سازی اقتصاد بیایند
  • پیشنهاد ادغام مراجع نظارتی دولت
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...