Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@10:41:00 GMT

استیلی: لغو دیدار با کانادا قطعی نیست

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۰۸۰۱

استیلی: لغو دیدار با کانادا قطعی نیست

آفتاب‌‌نیوز :

مدیر تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شائبه لغو دیدار تدارکاتی با کانادا گفت: هنوز چیزی قطعی نیست. با فدراسیون‌های چند کشور دیگر هم صحبت کرده‌ایم که طی یکی دو روز آینده و پس از قطعی شدن بازی، نام آنها را می‌گوییم.

«حمید استیلی» امروز(دوشنبه) در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: پس از لغو دیدار با اکوادور مذاکراتی با چند فدراسیون انجام داده‌ایم اما در حال حاضر نام کشورها را اعلام نمی‌کنیم تا چیزی بهم نخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا یک دو روز دیگر و پس از قطعی شدن مذاکرات، نام تیم‌ها را اعلام می‌کنیم.

وی در خصوص حضور تیم ملی در کانادا تصریح کرد: هنوز زمان سفرمان به ترکیه و سپس کانادا مشخص نشده است. امروز جلسه ما در فدراسیون برای برنامه‌ریزی‌ سفر به کانادا بود. برخی لژیونرها کارشان در لیگ‌های خارجی تمام شده و باید هرچه سریعتر خودشان را به تیم ملی برسانند.

استیلی تصریح کرد: درباره برنامه لیگ با سهیل مهدی(مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ) صحبت کردیم و امکان جابه‌جایی مسابقات نبود، به همین دلیل اگر زمان اعزام برای گرفتن ویزا مشخص شود با مربیان، سرپرستان و مدیران باشگاه‌ها برای حضور بازیکنان ملی‌پوش صحبت می‌کنیم.

وی در خصوص احتمال لغو دیدار با با کانادا عنوان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. امروز در این رابطه صحبت می‌کردیم و چیزی قطعی نیست. هنوز نمی‌توانیم چیزی در این‌باره بگوییم و رئیس و دبیرکل فدراسیون باید صحبت کنند.

استیلی در مورد درآمد فدراسیون فوتبال از دیدار با کانادا گفت: آیا در این ۱۰ سال توانسته‌ایم پولی بگیریم؟

مدیر تیم ملی در مورد اینکه آیا با کشور نیوزیلند برای بازی تدارکاتی مذاکره شده بود یا نه، گفت: مذاکره کرده بودیم ولی دراگان اسکوچیچ موافقت نکرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران حمید استیلی بازی ایران و کانادا لغو دیدار تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی

به گزارش همشهری آنلاین امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی که در ترکیه به سر می‌برد، با وینچنزو مونتلا، سرمربی ایتالیایی تیم ملی ترکیه ملاقات کرد. در این دیدار موضوع برگزاری بازی دوستانه تیم‌های ملی ایران و ترکیه پیشنهاد شد که این پیشنهاد با استقبال مونتلا روبه‌رو شد. این درحالی است که تقویم تیم ملی در فیفادی سال جاری به بازی‌های رسمی این تیم در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اختصاص پیدا کرده و فرصتی برای شاگردان قلعه‌نویی برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی باقی نمی‌ماند.

بر همین اساس قرار است دیدار دو تیم ملی ایران و ترکیه بعد از هماهنگی فدراسیون‌های فوتبال دو کشور به احتمال بسیار زیاد در سال ۱۴۰۴ برگزار شود. این درحالی است که پیش از این نیز امیر قلعه‌نویی در سفر به عربستان در دیدار با همتای خود مانچینی برای برگزاری دیدار با سعودی‌ها برای سال ۱۴۰۴ توافق کرده بود. همچنین درباره سرنوشت همکاری افشین قطبی با تیم ملی قرار است پس از بازگشت قلعه‌نویی از ترکیه، در این مورد تصمیم‌گیری لازم و نهایی به عمل بیاید. قلعه‌نویی اوایل هفته آینده به تهران باز خواهد گشت.

کد خبر 845336 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی امیر قلعه‌ نویی

دیگر خبرها

  • دیدار علی دایی با دختر توان‌یاب هوادار پرسپولیس
  • گلر پیکان: ما هم رتبه تک رقمی میخواهیم
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • صحبت‌های زنوزی درباره سرمربی جدید تراکتور و جذب ۴ ملی‌پوش!
  • صحبت‌های زنوزی درباره جدایی خمس و سرمربی جدید تراکتور
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی