Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرای جدید کمیته انضباطی اعلام شد.

آرای جدید کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال صادر شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به شکایت عباس محمدی از باشگاه صنعت مس کرمان بابت مطالبه وجه سه میلیارد و 480 میلیون ریالی، این باشگاه طبق رأی صادره محکوم به پرداخت یک میلیارد و 861 میلیون و 360 هزار ریال به انضمام هزینه دادرسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرو شکایت رضا حبیب‌زاده از باشگاه فرهنگی ورزشی ایران خودرو (پیکان) بابت مطالبه وجه دو میلیارد و 200 میلیون ریالی، باشگاه فوق‌الذکر به پرداخت کل مبلغ مورد مطالبه و هزینه دادرسی محکوم شد.

باشگاه استقلال تهران شکایتی را از باشگاه نفت مسجد سلیمان بابت درخواست غرامت آموزشی محمدمهدی محبی ارائه کرد که در نهایت پس از بررسی پرونده، باشگاه نفت مسجدسلیمان به پرداخت پانصد میلیون ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

پیرو شکایت هیئت فوتبال استان بوشهر از محمدمهدی محمدیان و بابک عبدالله‌زاده، کمیته وضعیت بازیکنان در هر دو مورد شکایت، نسبت به دعوی خواهان قرار رد دعوی صادر کرد.

اخبار داغ 

اتهام جادوگری به سرمربی مس کرمان / فیلم گل دوم مهدی طارمی به توندلا (پورتو 3-1 توندلا) هواداران رئال مادرید خواهان بازگشت کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ و رهبری هواداران میلان پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در روزهای گذشته ویدیویی از هوادار استقلال در فضای مجازی منتشر شد که بازخورد زیادی داشت. در این ویدیو محمدجواد نصیرمقدم با دست فوتبال بازی می‌کرد.

او بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898851

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • استقلال از شکایت ۴۲میلیاردی یک ایجنت تبرئه شد
  • تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان