Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم صالحی نماینده مردم اقلید و عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران با بیان اینکه محصولات گروه بهمن به عنوان یک بخش خصوصی در مقایسه با سایر محصولات خودروسازان دولتی نشان داد موفق تر بوده است، گفت: یکی از دلایلش وابستگی کمتر به دولت و دخالت دولت در امور این خودروساز خصوصی است؛ از این رو سبب شده به عنوان بخش خصوصی بسیار فعال و موفق عمل کند و بازار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این عضو کمیسیون اقتصادی همچنین با بیان اینکه گروه بهمن در عرصه خودروهای تجاری جزء پیشکسوت ها به شمار می رود، اظهارداشت: امیدواریم در آینده صنعت خودروسازی کشور بویژه خودروسازان خصوصی با تمرکز بیشتر بر امر توسعه و تحقیق ارتقای بیشتری یابد.
وی در خصوص سیستم یکپارچه فروش خودرو از سوی وزارت صمت نیز بیان داشت: نمی توان به خودروساز در مورد نحوه فروش تکلیف کرد؛ البته با ارائه خودرو در بورس کالا قیمت واقعی خودش را پیدا خواهد کرد.
از سرمایه گذاران داخلی حمایت می کنیم
عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان و عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: محصولات گروه بهمن، محصولات قابل توجهی است و امیدواریم کیفیت این محصولات بیش از گذشته افزایش یابد. بطور حتم مجلس برای حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان داخلی با رویکرد قانون گذاری از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

گروه بهمن جزء خودروسازان با کیفیت است
احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه از بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران گفت: بهمن محصولاتی به روز تولید می کند و جزء خودروسازان با کیفیت کشور است و امیدوارم فرآیند توسعه و تحقیق را در این شرکت خودروسازی حفظ شود.
نادری با بیان اینکه نمایندگان ملت به کسانی که چرخ اقتصاد کشور را می چرخانند کمک می کند، خاطرنشان کرد: گروه بهمن جزء همین مجموعه ها است و بطور حتم با قاعده کلی آن را تقویت می کنیم.
گروه بهمن در صنعت خودرو حرف برای گفتن دارد
سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه بازدید از غرفه گروه خودروسازی بهمن در چهارمین نمایشگاه بین المللی خودروی تهران با بیان اینکه گروه بهمن بر رویکرد مشتری مداری و جلب رضایت مشتری تمرکز دارد و مدیرانی حرفه ای سکان دار این شرکت خودروساز خصوصی را عهده دار هستند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گروه بهمن در صنعت خودرو حرفی برای گفتن دارد، تصریح کرد: کیفیت خودروهای بهمن خوب است می تواند با وجود واردات خودرو رقابتش را با سایر محصولات حفظ کند
یزدی خواه با انتقاد از اینکه دولت به صورت دستوری نمی تواند بازار خودرو را ساماندهی کند، خاطرنشان کرد: صنعت خودرو باید از مدیریت دستوری و دولتی خارج تا این صنعت بتواند به درستی نیاز متقاضیان و مشتریان را برآورده کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی فتح خرمشهر صنعت خودرو خودروهای تجاری گروه بهمن یارانه ارز 4200 تومانی فتح خرمشهر مجلس شورای اسلامی نماینده مردم گروه بهمن صنعت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال کویت در نخستین خود در جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا به میزبانی تایلند امروز پنجشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف بحرین رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد این تیم عبور کند.

در این دیدار که از گروه D برگزار شد بحرین ابتدا با یک گل از حریف خود پیش افتاد اما کویت در اواخر بازی موفق شد با به ثمر رساندن ۲ گل به برتری برسد.

در دیگر دیدار این گروه هم تیم ملی ایران موفق شد با نتیجه ۳ بر یک افغانستان را شکست دهد.

امروز ۲ دیدار هم از گروه C برگزار شد و ژاپن در عین ناباوری با نتیجه ۳ بر ۲ از قرقیزستان باخت و تاجیکستان با نتیجه ۲ بر صفر کره جنوبی را مغلوب کرد.

روز گذشته هم ۴ دیدار از گروه‌های A و B برگزار شده بود که در گروه A تیم فوتسال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

از گروه B تیم ملی فوتسال عراق در نخستین دیدار خود به مصاف عربستان رفت و موفق شد با نتیجه پرگل ۵ بر یک به برتری برسد. همچنین تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.

کد خبر 6082104

دیگر خبرها

  • مقایسه توان تسلیحاتی ایران و اسرائیل | تهران چه برتری نظامی نسبت به تل‌آویو دارد؟
  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • برتری کویت برابر بحرین در دیدار نخست
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • تویوتا ۱۳۰ هزار خودرو را به دلیل نقص فنی فراخوان می‌دهد
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • تشدید وابستگی ارزی صنعت خودرو با استاندارد‌های جدید/ افزایش شاخص‌های کیفی قیمت خودرو را بالا می‌برد
  • معرفی خودروسازان متخلف به قوه قضاییه