Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ماموستا لقمان محمدیان، امام جمعه اهل سنت شهرستان بیجار با صدور بیانیه‌ای ترور شهید صیاد خدایی به دست ایادی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
 
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قتِلُوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ * فَرِحینَ بِما آتاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَ یسْتَبْشِرُونَ بِالَّذینَ لَمْ یلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلاَّ خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُونَ * یسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّه وَ فضْلٍ وَ أَنَّ اللَّهَ لا یضیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنینَ»
 
بار دیگر منافقین کوردل و بردگان استعمار ‌و طاغوت جهانی دست ناپاک خود را به خون یکی از سربازان ولایت و سرداران مدافع وطن و حریم شرافت و ایمان ایران اسلامی آلوده تر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
آنان بدانند با این حرکات کور نه تنها جوانان و نوجوانان شجاع و دلاور ما را از آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دلسرد نخواهد کرد بلکه شجاع تر و متحدتر راه شهادت طلبی را در حفظ پرچم اسلام و انقلاب ادامه خواهند داد.
 
شهادت مدافع شرافت و ایمان را خدمت مقام معظم رهبری و خانواده محترم ایشان و همه ملت شرافتمند و همه دلبستگان راه مقاومت تسلیت و تهنیت عرض نموده و عهد می بندیم که راه آن شیرمردان و سربازان واقعی اسلام را ادامه خواهیم داد و شهادت را رفعت و عزت و مدال از جانب الله متعال می دانیم.
 
بار دیگر به منافقین کوردل و طاغوت جهانی گوشزد می کنیم با رهبری فرزانه مقتدر جمهوری اسلامی در سرار جهان در آینده نزدیک به دست جوانان مومن محور مقاومت پرچم وحدت اسلامی و عزت انقلاب برافراشته خواهد شد.
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: وحدت مدافعان حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق با آرمان های شهدادر سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه سلماس در این مراسم گفت: به هر حرکت رژیم صهیونیستی  علیه جمهوری اسلامی از سوی نیروهای مسلح پاسخ دندان شکن داده خواهد شد.

حجت الاسلام طبا طبایی گفت: وعده صادق سپاه تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

فرمانده تیپ ۲۶۴ارتش هم گفت: امروز  ارتش جمهوری اسلامی امادگی  کامل را برای  مقابله با تهدیدات  دشمن دارد.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق با آرمان های شهدادر سلماس
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارتش‌های قدرتمند منطقه است
  • رژه روز ارتش در سنندج
  • مقاومت اسلامی برای دفاع از کیان اسلام برخاسته است
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق | تصاویر
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است