Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطایی لیست تیم ملی را اعلام کرد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه تیم ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها سال 2022 را اعلام کرد.

به گزارش طرفداری، مرحله گروهی لیگ ملت‌های سال 2022 در گروه مردان از ساعت یک بامداد 18 خرداد به وقت تهران آغاز می‌شود و 19 تیرماه به پایان می‌رسد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و 25 نفره تیم ایران برای حضور در این رقابت‌ها را اعلام کرد که 14 نفر آنان در هر هفته مسابقات اجازه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهرست بازیکنان بر اساس پست‌های تخصصی به شرح زیر است:

پاسور: علی رمضانی، محمد طاهر وادی، جواد کریمی و فاضل پژمان

لیبرو: محمدرضا حضرت‌پور، محمدرضا موذن و ابوالفضل قلی‌پور

دریافت کننده قدرتی: میلاد عبادی پور (کاپیتان)، اسماعیل مسافر، مجتبی میرزاجانپور، میثم صالحی، احسان دانش‌دوست، امیرحسین اسفندیار، امیرحسین فرهادی و مرتضی شریفی

مدافعان میانی: مهدی جلوه، رضا عابدینی، امیرحسین توخته، علی اصغر مجرد، امیرضا سرلک و محراب ملکی‌سرخی

پشت خط زن: صابر کاظمی، امین اسماعیل نژاد، پوریا یلی و بردیا سعادت

کادر فنی: امیر خوش‌خبر (سرپرست)، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع کیان (دستیار اول)، توماس توتولو و عظیم جزیده (دستیار دوم)، رضا قلی‌پور (فیزیوتراپ)، یاناس وویچک مارک (مربی بدنساز)، حسین خوریانی و امین علی اکبری (آنالیزور)

اخبار داغ 

اتهام جادوگری به سرمربی مس کرمان / فیلم گل دوم مهدی طارمی به توندلا (پورتو 3-1 توندلا) هواداران رئال مادرید خواهان بازگشت کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ و رهبری هواداران میلان پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، «موریس موتا پائز» سرمربی تیم ملی والیبال بامداد امروز به ایران آمد تا تمرینات تیم ملی والیبال را برای حضور در لیگ ملت‌ها را آغاز کند. پیش از این اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه آغاز شده بود که ۳۹ بازیکن هم به اردو دعوت شدند. این اردو زیر نظر پیمان اکبری مربی تیم ملی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد

در چند روز گذشته بحث عدم حضور برخی ستاره‌های تیم ملی مطرح شده بود؛ امیر غفور و سیدمحمد موسوی شاخص‌ترین بازیکنانی بود که صحبت از عدم تمایل آن‌ها برای حضور در تیم ملی مطرح شده بود. محمد فلاح و مهدی مرندی هم دو بازیکن دیگری بودند که به دلیل مصدومیت از همراهی با تیم ملی خودداری کردند.

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در بدو ورود به ایران، لیست بازیکنان جهت حضور در لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که ۹ نفر از این بازیکنان که پیش از این در لیست اولیه دعودت بودند حضور ندارند و از تیم ملی جدا شدند. این نفرات به شرح زیر است:

ایلشن داوودی‌پور، امیر غفور، رضا رضایی، محمد موسوی، محمد فلاح، امیرحسین توخته، یوسف کاظمی، آرمین افشین‌فر، مهدی مرندی

کد خبر: 1228315 برچسب‌ها والیبال

دیگر خبرها

  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • پائز، کاپیتان را از تیم ملی والیبال خط زد!
  • اعلام لیست ۳۰ نفره تیم ملی والیبال ایران؛ موسوی و غفور از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ جاماندند
  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • اسامی تیم ملی والیبال برای حضور در لیگ ملت‌ها
  • لیست پائز برای لیگ ملت‌های والیبال/ موسوی و غفور نیستند
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد