Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ستاد مردمی سالگرد گرامیداشت آزادسازی خرمشهر«شهری در آسمان»؛ به احترام داغدیدگان حادثه متروپل آبادان، جشن بزرگ چهل‌امین سالگرد آزادسازی خرمشهر را لغو کرد.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، فردا سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر است. در این ایام که مردم آبادان و خرمشهر مشغول شادی بابت ایثار همشهریان خود در ابتدای جنگ بودند متاسفانه امروز دوم خردادماه اتفاقی رخ داد که کام همه ایران را تلخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فاجعه همزمان با جشن‌های آزادسازی خرمشهر پیش آمد.
بر اساس این خبر؛ قرار بود فردا سوم خرداد در محوطه بیرونی مسجد جامع خرمشهر شاهد جشن بزرگ چهلمین سالگرد آزادسازی خرمشهر باشیم؛ ولی ستاد مردمی این برنامه تصمیم گرفت به احترام درگذشتگان این حادثه تلخ، جشن فردا تعطیل شود.
گفتنی‌ست، ظهر امروز دوم خردادماه ساختمان بزرگ «متروپل» واقع در خیابان امیری آبادان فرو ریخت. این ساختمان تجاری، پزشکی و اداری در فضای بیش از 6000 متر در 9 طبقه سال 98 افتتاح شد. متاسفانه در این اتفاق چندین تن از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن دو تیر برق و آسیب به تاسیسات برقِ خرمشهر پیامد طوفان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: امروز دوشنبه طی تماسی با مرکز هدایت عملیات بحران EOC در ساعت ۰۱:۰۵ بامداد مبنی بر شکسته شدن دو تیر برق شهری مختص بیمارستان بر اثر شرایط بد جویی، تندباد در نزدیکی منازل پزشکان بیمارستان حضرت ولیعصر اعلام شد.
دکتر دریانبرد افزود: بلافاصله ژنراتور‌های بیمارستان در مدار قرار گرفتند و خدمت رسانی بدون وقفه به بیماران انجام شد، تیم‌های واکنش سریع به محل اعزام، اتوبوس آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان به صورت آماده باش درآمدند و ترمیم خطوط انتقال برق تا پایان عملیات انجام شد. 
وی یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع ساعت ۸:۵۰ امروز برق بیمارستان وصل شد.

دیگر خبرها

  • باران در راه آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی نهم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اوقات شرعی هشتم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • قاچاقچی پیاز در خرمشهر تسلیم قانون شد
  • اوقات شرعی هفتم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • جوی پایدار در آبادان و خرمشهر
  • ۴ فوتی و مصدوم بر اثر انفجار گاز در خرمشهر
  • با احترام به ترکمنستان به میدان می‌رویم
  • شکسته شدن دو تیر برق و آسیب به تاسیسات برقِ خرمشهر پیامد طوفان