Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت انصاری فرد گفت: ۹۰۰ متر از باند سه هزار و ۲۰۰ متری فرودگاه مرکز استان به دلیل وجود زندان جلوی باند، بدون استفاده است.

او می گوید: برداشته شدن زندان مرکزی که مانع توسعه فرودگاه مرکز استان است در سفر رئیس قوه قضائیه مطرح شد.

به گفته انصاری فرد، برای اولین بار بعد از ۲۷ سال با نصب چراغ‌های مخصوص، محدودیت‌های پرواز شبانه در فرودگاه یاسوج برداشته شده و با نصب این چراغ‌ها به خلبان برای نشستن هواپیما در شیب مناسب کمک شایانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج میزان هزینه این عملیات را بالغ بر ۳ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این چراغ‌ها به دو رنگ قرمز و سفید هستند و اگر تعداد چراع قرمز افزایش پیدا کرد خلبان متوجه می شود که شیب فرود آن‌ها دچار مشکل است.

او با اشاره به هر زمان از شبانه روز که خلبان اراده کند چراغ‌ها شروع به زندانکار خواهند شد می گوید: راه اندازی ایستگاه آتش نشانی مجهز و یک ماشین برف بر، از اقداماتی است که سال قبل در فرودگاه شهدای استان راه اندازی شده است.

انصاری فرد با اشاره به اینکه دو میلیارد تومان برای ارتقا کیفیت واحد‌های اتش نشانی اختصاص داده شده است گفت: همه اقدامات لازم برای پرواز‌های بین المللی در فرودگاه شهدای یاسوج تدارک دیده شده است.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج با اشاره به اینکه فرودگاه یاسوج در سال قبل میان ۵۴ فرودگاه کشور جز پنج فرودگاه برتر کشور اعلام شد می گوید: ۶۰۰ میلیون تومان از شرکت فرودگاه‌ها اعتبار جاست و هزینه فیبر نوری اختصاصی فرودگاه شده است.

انصاری فرد گفت: با توجه به اینکه پارسال مجوز فرودگاه بین المللی فرودگاه شهدای یاسوج اعلام شد برای تهیه زیرساخت‌ها ۴۵۰ میلیون تومان از شرکت فرودگاه اعتبار جذب شد و برای استقرار گمرک نهاد ریاست جمهوری و گذرنامه تمامی زیرساخت‌ها آماده شده است.

او می گوید: ۷۸۰ میلیون تومان برای تجهیزات و امکانات نهاد ریاست جمهوری و گذرنامه، لازم است که این ادارات در فرودگاه مستقر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فرودگاه زندان شهدای یاسوج بین المللی انصاری فرد چراغ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه را در این خبر پیگیری کنید.

دیگر خبرها

  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برقراری پرواز شهرکرد به عسلویه
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران