Web Analytics Made Easy - Statcounter

اطمینان میلان از توافق با لیائو برای تمدید قرارداد. 

رافائل لیائو، وینگر پرتغالی میلان در قراردادش با روسونری بند فسخ 150 میلیون یورویی وجود دارد.

طرفداری | به گزارش دنیله لونگو، در زمان انتقال رافائل لیائو از لیل به میلان، بند فسخ 150 میلیون یورویی در قرارداد این بازیکن متولد 1999 گنجانده شد و برای جدا کردن او از جمع قرمز و مشکی پوشان پرداخت دقیق این رقم نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندین باشگاه اروپایی پرس و جوهایی در مورد لیائو از طریق ژرژ مندس، ایجنت او انجام داده اند اما در حال حاضر میلان از دستیابی به توافق با وینگر پرتغالی برای تمدید قرارداد تا تابستان 2026 مطمئن است. در غیر این صورت بندی در قرارداد لیائو وجود دارد که باشگاه ایتالیایی را از غافلگیری های احتمالی محافظت می کند. 

اخبار داغ 

اتهام جادوگری به سرمربی مس کرمان / فیلم گل دوم مهدی طارمی به توندلا (پورتو 3-1 توندلا) هواداران رئال مادرید خواهان بازگشت کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ و رهبری هواداران میلان پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!

نگاهی به درآمد بارسلونا از این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا انداخته‌ایم.

طرفداری | بارسلونا با شکست 1-4 مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، 62.5 میلیون یورو درآمد را از دست داد.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا با حذف از لیگ قهرمانان اروپا درآمد خوبی را از دست داده است. بیش از 60 میلیون یورو! این مبلغ شامل 50 میلیون یورو از جام جهانی باشگاه‌های تازه تاسیس و همچنین 12.5 میلیون یورو دیگر برای صعود به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود. سفر بارسلونا در لیگ قهرمانان شب گذشته به پایان رسید و در داخل باشگاه این حس وجود دارد که چندین تصمیم بحث برانگیز داوری در طول بازی به نفع پاری سن ژرمن تمام شد. با این حال، پس از این شکست، خوان لاپورتا، برای حمایت و تشویق تیم و کادر فنی به رختکن رفت. لحن او حمایتی و بدون سرزنش بود و وقت گذاشت تا با دقت گوش کند. رئیس باشگاه علیرغم اینکه می‌دانست باشگاه پس از این شکست متحمل ضرر مالی قابل توجهی شده است، به دیدار بازیکنان رفت.

سودی که می‌توانست در اختیار بارسلونا باشد

در حالی که بارسلونا با رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی توانست در چارچوب بودجه خود بماند، آنها نمی توانند با پیشروی به نیمه نهایی درآمد خود را بیشتر افزایش دهند. لازم به ذکر است که یوفا 81.15 میلیون یورو را به طور تضمینی برای عملکرد ورزشی به بارسلونا اختصاص می‌دهد و آنها می‌توانند 15 میلیون یورو دیگر از سهم بازار (اسپانسرها و حق پخش تلویزیونی) را انتظار داشته باشند.

بارسلونا که به شدت به درآمد اضافی نیاز دارد، می‌توانست در صورت صعود به نیمه‌نهایی حدود 12.5 میلیون یورو از یوفا کسب کند، به علاوه مبلغی بیشتر از سهم بازار (اسپانسرها و حق پخش تلویزیونی) و شش میلیون یورو دیگر از یک بازی دیگر در استادیوم خانگی‌اش. در حالی که توزیع دقیق سهم تیم‌های اسپانیایی از سهم بازار هنوز به طور دقیق مشخص نشده است، آنها می‌توانستند حدود 15 میلیون یورو دیگر به جیب بزنند. بارسلونا از عملکرد ورزشی خود 81.15 میلیون یورو کسب کرده بود.

در نتیجه، انتظار می‌رود درآمد کل بارسا نزدیک به 100.251 میلیون یورو باشد که در سال 20-2019 برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی به دست آمده بود. برای درک بهتر موضوع، رکورد درآمد باشگاه 117.73 میلیون یورو از نیمه‌نهایی 19-2018 است.

جزییات درآمد بارسلونا و سودی که از دست رفت درآمد حذف شده بارسلونا

50 میلیون یورو: از جام جهانی باشگاه‌ها

12.5 میلیون یورو: برای رسیدن به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

درآمد کسب شده بارسلونا

81.15 میلیون یورو: برای عملکرد آنها در لیگ قهرمانان (رسیدن به یک چهارم نهایی)

15 میلیون یورو: برآورد شده از سهم بازار (حامیان مالی و حقوق تلویزیونی)

درآمد کل بارسلونا: حدود 96.15 میلیون یورو که نزدیک به 100.25 میلیون یورو که در سال 20-2019 بدست آوردند.

رکورد درآمدی بارسلونا: 117.73 میلیون یورو که در فصل 19-2018 بدست آمد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری 10 میلیارد یورویی روسیه در خطوط شرقی
  • پیامدهای حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان؛ 60 میلیون یورویی که دود شد و به هوا رفت!
  • کری‌خوانی ستاره میلان: برای صعود به رم می‌رویم
  • نوستالوژی؛ کنترل توپ دیدنی رونالدینیو در تمرین میلان / فیلم
  • سود ۵۰ میلیون یورویی اتلتیکومادرید از حذف بارسلونا
  • (عکس) استوری جالب همسر رافائل سیلوا
  • استوری جالب همسر رافائل سیلوا از پسرش با پیراهن استقلال + عکس
  • گروسی: ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم
  • رافائل لیائو غیر قابل مهار است! / فیلم
  • خلاصه بازی ساسولو ۳ - ۳ میلان