Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دو بازیکن باشگاه پرسپولیس را به منظور بررسی پرونده اتفاقات مسابقه این تیم برابر تراکتور فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از جلسه امروز (دوشنبه) کمیته انضباطی با حضور داور و ناظر مسابقه دو تیم در تبریز این کمیته از امید عالیشاه و سعید آقایی دو بازیکن باشگاه پرسپولیس نیز به منظور ارائه توضیحات در این مورد دعوت به عمل آورد تا روز پنجشنبه در دومین جلسه رسیدگی به پرونده حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین افشین پیروانی و کاظم محمودی مدیران دو تیم پرسپولیس و تراکتور نیز به همراه نمایندگان حقوقی باشگاه‌ها روز دوشنبه 9 خرداد در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور خواهند یافت.

ساغلام: سه بازیکن پرسپولیس جو ورزشگاه را به هم ریختند/ پرسپولیسی‌ها از دستور داور سرپیچی کردند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تراکتور تبریز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرسپولیس تراکتور تبریز کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرسپولیس کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر، چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند. سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

کد خبر 6088484 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی