Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوکسور المپیکی تیم ملی ایران گفت: دو برنز آسیا دارم و از این مدال خسته‌ام، برای گرفتن طلا آماده می‌شوم.

به گزارش ایران اکونومیست، سید شاهین موسوی بوکسور المپیکی تیم‌ ملی ایران پس از کسب مقام نخست در رقابت‌های قهرمانی کشور، اظهار کرد: خدا را شکر سطح مسابقات با وجود اینکه بعد از سه سال تعطیلی برگزار می‌شد خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در این مدت انتخابی درون اردویی داشتیم ولی به صورت تورنمنت نبود که چهار پنج روز تحت فشار باشیم و این مسابقات اتفاق خوبی بود.

او ادامه داد: واقعا میزبانی عالی بود، همه حریفان با قدرت آمده‌ بودند و دست مردم سیستان و بلوچستان درد نکند که برای ما سنگ تمام گذاشته و مهمان نوازی‌ کردند. خدا را شکر لیاقت داشتم که باز هم نفر اول ایران باشم. از خدا ممنونم و از همه تشکر می‌کنم.

دارنده دو مدال برنز قهرمانی آسیا، درباره سطح فنی بوکسورهای هم وزن خود (۷۵ کیلوگرم) نیز گفت: یکسری بوکسورها که فکر. نمی‌کردم، واقعا به من فشار آوردند. البته تجربه مناسبی داشتم و از پس کار برآمدم. بوکسورهای خوبی داشتیم و مشت‌های خوبی می‌زدند، امیدوارم این سطح کیفی روز به روز افزایش یابد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در این دوره می‌تواند مدال خوش رنگ‌تری از برنز را در قهرمانی آسیا کسب کند؟ توضیح داد: از برنز آسیا خسته شده‌ام و سعی میکنم کار سخت که طلا گرفتن است را با تلاش زیاد انجام دهم. برای آبان ماه که مسابقات قهرمانی آسیا داریم با قدرت تمام آماده می‌شوم.

موسوی درباره به تعویق افتادن بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو نیز گفت: این اتفاق شرایط را تغییر داد، ما برای بازی‌های آسیایی برنامه داشتیم. به قولی می‌گفتند موسوی می‌خواهد با جایزه مدال بازی‌های آسیایی عروسی‌ بگیرد و واقعا اینجور بود اما اینطور نشد (با خنده). البته اگر خدا بخواهد از قهرمانی آسیا پول خوب‌ می‌گیریم که عروسی کنم (با خنده).

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: شاهین موسوی ، بوکس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شاهین موسوی بوکس قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!

تیم ملی والیبال ساحلی ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی تور آزاد آسیایی سامیلا، سومین مدال خود در سال 1403 را به دست آورد.

عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی، دو ملی‌پوش ساحلی ایران، که در طول این رقابت‌ها شش پیروزی پیاپی مقابل تیم‌های هند، مالدیو، قطر، اندونزی، ژاپن و تایلند کسب کرده بودند، در دیدار فینال مقابل تیم قدرتمند استرالیا دو (Burnett/Pearse) با نتایج 21 بر 17 و 21 بر 18 مغلوب شدند و به مدال نقره بسنده کردند.

والیبال ایران سال ۱۴۰۳ را با عنوان نائب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و این تیم امروز در سامیلا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا در مجموع از زمانی که میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شده است، در مدت یک ماه سه مدال برای والیبال ایران ضرب شده باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا- قرقیزستان؛ ده بزرگی به مدال برنز رسید
  • امیررضا ده‌بزرگی به مدال برنز آسیا رسید
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط نمایندگان کشورمان
  • ایمان محمدی برنز گرفت
  • دستِ کوتاه امیر عبدی از مدال آسیایی در مبارزه‌ای برابر
  • کشتی فرنگی آسیا/ مدال نقره و برنز برای ایران
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ محمدی به مدال برنز رسید
  • ایمان محمدی صاحب مدال برنز آسیایی شد
  • عکس قهرمانی با شال خادمی امام رضا (ع)