Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرن ا از وزارت صمت، "سعید عباسپور" با اشاره به برخی اخبار برای ممنوعیت واردات موبایل برخی نشان‌های تجاری اظهار کرد: ثبت سفارش موبایل برای کلیه نشان‌های تجاری(برندها) هیچ محدودیتی نداشته و پیرو به‌روزرسانی برخی گروه‌های کالایی و برخی اولویت‌بندی‌ها برای تامین کالاهای اساسی، برخی اولویت‌بندی‌های کالایی مقطعی و یا برخی اختلالات پیش می‌آید که امری طبیعی است؛ لذا با رفع این اختلالات و تعیین اولویت‌بندی‌های جدید، از روز آینده ثبت سفارش این کالا از سرگرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سازمان توسعه تجارت هیچ ابلاغیه و مقرراتی دال بر ممنوعیت ثبت سفارش واردات موبایل با برندهای خاص به بانک مرکزی و گمرک ابلاغ نکرده است.

مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ادامه داد: تنها در دو ماه ابتدایی امسال بیش از ۶ میلیارد دلار ثبت سفارش واردات گوشی تلفن همراه صورت گرفته که ازنظر ارزش دلاری، سهم بالایی در ثبت سفارش‌های سال جاری دارد.

 عباسپور تاکید کرد: امسال با توجه به افزایش میزان ثبت سفارش گوشی تلفن همراه، کماکان اولویت‌بندی گروه‌های کالایی برای واردات کالا برقرار بوده و رویه‌های تخصیص و تامین ارز بر اساس مقررات و اولویت‌بندی‌های کالایی صورت می‌پذیرد.

برچسب‌ها سازمان توسعه تجارت ایران وزارت صنعت معدن و تجارت موبایل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان توسعه تجارت ایران وزارت صنعت معدن و تجارت موبایل سازمان توسعه تجارت ایران وزارت صنعت معدن و تجارت موبایل ثبت سفارش واردات اولویت بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!

در روز‌های گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

به گزارش تسنیم، این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

شما می‌توانید این فیلم را در زیر ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • تحریم‌های جدید اروپا تأثیری بر تجارت خارجی ایران نخواهد داشت/ افزایش قیمت کالاهای اساسی گران‌فروشی است
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • راه اندازی سایت جدید تلفن همراه اول درروستای رمکان
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • راه اندازی سایت جدید موبایل همراه اول در روستای دودر سیریک
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند