Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@18:01:47 GMT

لیگ برتر فوتبال بانوان| پیروزی خاتون بم در نقش جهان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۱۴۴۷

لیگ برتر فوتبال بانوان| پیروزی خاتون بم در نقش جهان

تیم فوتبال خاتون بم در مسابقه مهم هفته بیستم لیگ‌برتر سپاهان اصفهان را در نقش جهان شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بانوان خاتون بم در مهمترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر، در ورزشگاه نقش جهان به مصاف سپاهان اصفهان رفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

ذوب‌آهن، دیگر تیم اصفهانی نیز برابر شهرداری سیرجان به تساوی رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر فوتبال بانوان| سپاهانی‌ها دربی اصفهان را بردند

 

خاتون بم در پایان مسابقات این هفته، با کسب 55 امتیاز صدرنشین است. شهرداری سیرجان با 51 امتیاز و سپاهان با 47 امتیاز، در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

نتایج هفته بیستم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

سپاهان اصفهان صفر - خاتون بم 3
شهرداری سیرجان یک - ذوب‌آهن اصفهان یک
نماینده البرز 2 - ملوان بندر انزلی یک
پالایش گاز ایلام 6 - ملی‌پوشان شهرکرد یک
کیان نیشابور صفر - همیاری آذربایجان غربی صفر
سارگل بوشهر صفر - زارع باتری سنندج 3
(باخت انضباطی سارگل بوشهر).

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال بانوان ایران ورزش بانوان ورزش بانوان فوتبال بانوان ایران ورزش بانوان ورزش بانوان فوتبال بانوان خاتون بم لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شاید زمانی نیز بیاید که اسم من را صدا می‌زنند، درحالی‌که مربی دیگری روی نیمکت این تیم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس شامگاه _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: دربی امروز اصفهان با احساسات مواجه شد و بازی ساده‌ای برای ما نبود، در این بازی از خودمان ثبات را نشان دادیم و در طرف مقابل هم ذوب‌آهن با توجه به اتفاقات اخیر از نظر احساسی به تیم ما برتری داشت اما به بازیکنان خودم بابت تلاش، کنترل کردن خود بر بازی و اتفاقاتی که در طی دو بازی اخیر و جو پیرامون تیم داشتند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: در این بازی با یک‌گل پیروز شدیم که به نظر من لیاقت آن‌را داشتیم. به عنوان کسی که سازمان‌دهی حرفه‌ای را انجام می‌دهد باید از پس این مشکلات بر بیائیم و روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم و بهترین خودمان را انجام دهیم. آرزو می‌کردیم در این بازی حمایت بیشتری از سوی هواداران سپاهان داشته باشیم اما بازهم باید کارمان را به‌صورت حرفه‌ای انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: نه‌تنها بازیکنان تیم من بلکه صورت خود من نیز پس از پایان بازی و موقع ترک زمین همانند بازنده‌ها بود. از هوادارانی که در بازی امروز از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم؛ درک می‌کنم شرایط ساده نیست اما همه‌چیز قابل تغییر است. حتی وقتی ببرید افرادی هستند که ضد شما رفتار کرده و از تیم‌تان حمایت نمی‌کنند اما به همه این تفاوت‌ها احترام می‌گذارم.

مورایس در پایان راجع‌به شعارهای هواداران علیه وی گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق برای اولین‌بار در این باشگاه باشد، اما شاید زمانی نیز بیاید که اسم من را صدا می‌زنند درحالی‌که مربی دیگری روی نیمکت است؛ نویدکیا دوست من و اسطوره باشگاه است، از نظر من برای بالا آمدن نباید پا روی کسی بگذاریم، با هم بودن را بیشتر قبول می‌کنم و آرزو می‌کنم ارزش درست را برای همه داشته باشیم.

کد خبر 745584

دیگر خبرها

  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند
  • سپاهان ۱ - ۰ ذوب آهن/ زردپوشان فاتح دربی اصفهان شدند + فیلم
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!
  • سپاهان- ذوب‌آهن؛ دربی نصف‌جهان در شرایط ویژه