Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@14:22:22 GMT

اسامی ۱۳۵ روانشناس نما منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۱۴۴۹

اسامی ۱۳۵ روانشناس نما منتشر شد

محمد حاتمی گفت: بنابر افزایش تعداد روانشناس نما و یا روانشناس‌های زرد در جامعه و فضای مجازی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور تصمیم به پیشگیری و عدم آسیب رساندن این افراد به مردم جامعه کرد.

به گفته رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور طبق تبصره ۳ ماده ۴ و ماده ۵ قانون تشکیل سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور افراد جامعه باید از مراجعه به افراد فاقد مجوز و شماره نظام روان شناسی و مشاوره جهت مشاوره روان شناسی یا کلاس‌های آموزشی حضوری و انلاین خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی گفت: در حال حاضر ۴ هزار و پانصد نفر در فضای مجازی خدمات روانشناسی و مشاوره به صورت فعال ارائه می دهند که بیش از نیمی از این افراد مجوز ندارند و یا روانشناس نیستند.

او گفت: بر اساس ارزیابی‌های سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور امروز در اولین لیست اسامی ۱۳۵ روانشناس نما و یا روانشناس زرد که فاقد مجوز از سازمان نظام روانشناسی است در سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور قرار گرفت.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ادامه داد: از تمامی شهروندان درخواست داریم صفحات این افراد را در فضای مجازی دنبال نکنند تا این افراد بیش از این به شهروندان آسیب وارد نکنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت مشاوره سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»

علی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت در سالن همایش‌های شهید آوینی در روز‌های ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

وی اضافه کرد: از امتیازات این کنفرانس نمایه شدن مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و سیویلیکا بوده و از محور‌های این همایش می‌توان به راهکار‌های بهتر زیستن و تربیت صحیح فرزندان، راهکار‌های ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، آموزش سبک زندگی اسلامی در خانواده، الگو‌های مشاوره در آسیب‌شناسی خانواده، الگو‌های مشاوره در ازدواج و طلاق، روانشناسی و مشاوره و رفتار‌های غیرقانونی و روانشناسی بالینی اشاره کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر متذکر شد: روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی صنعتی و سازمانی، مددکاری اجتماعی و رفتار‌های غیرقانونی، آسیب‌شناسی و مداخلات اختلالات روانی، پیشگیری و ارتقای سلامت روان و سایر زمینه‌های مرتبط با روانشناسی، مشاوره و مددکاری اجتماعی از دیگر محورهای نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت است.

حیدری تبیین کرد: در نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت برنامه‌ریزی برای سخنرانی استادان برجسته داخلی و خارجی و همچنین برگزاری کارگاه‌های تخصصی متعدد انجام شده و دوره گذشته این همایش که اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد، مورد استقبال پژوهشگران، استادان و دانشجویان قرار گرفت و بیش از ۲۲۰ مقاله در محور‌های همایش به دبیرخانه واصل شده بود.

وی افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال مقالات به نخستین همایش بین‌المللی و دومین همایش ملی زیستن باکیفیت تا ۷ اردیبهشت‌ماه تمدید شده و محققان و پژوهشگران می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات خود به صفحه همایش به آدرس https://khsh.iau.ir/conf-ql مراجعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعرفه روانشناسی در سال ۱۴۰۳
  • حق ویزیت خدمات روانشناسی و مشاوره اعلام شد
  • تدوین سند سلامت روانی جامعه/ بیمه ها تمام خدمات روانشناسی را حمایت کنند
  • رئیس سازمان نظام روان‌شناسی: برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در اردیبهشت‌/ اصلاح قانون سازمان روانشناسی
  • توقف فعالیت پنجمین دوره شورای روانشناسی و مشاوره
  • افسردگی شایع‌ترین اختلال روان/ تدوین پیش نویس سند سلامت روان
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره اعلام شد
  • تعرفه خدمات روانشناسی و مشاوره سال ۱۴۰۳ اعلام شد