Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:14:23 GMT

گزارش میدانی خبرنگار مهر از آبادان/ آواربرداری ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۱۴۶۴

‍‍‍‍‍‍

دریافت 32 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: ظهر امروز دوشنبه در جریان ریزش یک ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان تعدادی از مردم کشته و زخمی شدند.

گفته می‌شود به دنبال ریزش بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان به تعدادی خودرو هم آسیب وارد شده است. طبق گفته حاضران در محل، شدت این حادثه به قدری بود که ساختمان‌های اطراف به شدت لرزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در حال امدادرسانی به حادثه دیدگان است و آتش نشانان در محل حضور دارند و هنوز علت آن اعلام نشده است.

مدیر عامل هلال احمر خوزستان گفته است: طبق ارزیابی‌های اولیه ساختمان مجاور بنایی که ریزش کرده نیز شرایط پایداری ندارد.

شعبانی ادامه داد: تمهیداتی انجام شده و وارد فاز عملیاتی شده ایم و با توجه به اینکه خیابان منتهی به منطقه عریض نیست مردم همکاری کرده و راه را باز کنند. ساختمان مجاور طبق گزارش‌های اولیه، در حال ساخت است و از لحاظ ایمنی شرایط پایداری ندارد و تمهیداتی برای آن نیز باید اندیشیده شود.

برج تجاری، پزشکی، اداری متروپل در فضایی با بیش از ۶ هزار مترمربع در ۹ طبقه سال ۱۳۹۸ ساخته و توسط استاندار وقت خوزستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کد خبر 5497612

منبع: مهر

کلیدواژه: ابادان ریزش ساختمان حوادث فرمانداری آبادان بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرد و غبار ویروس کرونا گرد و خاک آمار کرونا خراسان رضوی آلودگی هوا اردبیل سوم خرداد فتح خرمشهر احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد

عبداله خوان‌زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : به منظور اجرای قانون حمایت از جوانی جمعیت و کاهش آمار سقط جنین مراکز نفس در آبادان و خرمشهر تجهیز و راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه مرکز نفس( نجات فرزند سقط) در شادگان نیز به زودی راه اندازی می شود تاکید کرد هدف از این اقدام مقابله با سقط عمدی جنین است.

این مسئول ساماندهی فرایند کشف و شناسایی جرائم مرتبط با سقط جنین عمدی، همراهی و همکاری مراجع قضایی و نهادهای امنیتی را برای ساماندهی فرایند معرفی متخلفین به مراجع قضایی و پیگیری احکام صادره از سوی این مراجع برای متخلفین را نیز خواستار شد.

بنا بر گفته های خوان زاده اطلاع‌رسانی و آگاهی‌سازی جامعه پزشکی پیراپزشکی، داروخانه‌ها، عطاری‌ها و تجهیزات پزشکی در بخش دولتی و خصوصی در زمینه دستورالعمل‌ها قوانین و مجازات‌های مرتبط با سقط جنین عمدی را عوامل موثری در کاهش سقط عمدی جنین برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • ریزش بورس آمریکا در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران
  • ویسی: دو بار فولاد بیمار را به من دادند
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • باز هم این تیم بیمار ایران را به من دادند | همه دنیا ما دو نفر را می‌شناسند
  • رشد نم هوا در اروند
  • اختلال در سامانه نسخه نویسی الکترونیکی
  • سقط جنین در جنوب غرب خوزستان کاهش می یابد
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر
  • قوانین ریزش سنگ نما و مقصر ریزش سنگ کیست؟